Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدحامد شریعتمداری مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در طی حکمی حجت الاسلام حامد ملکی را به عنوان «سرپرست اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی» منصوب کرد.

متن حکم انتصاب حجت الاسلام حامد ملکی به عنوان «سرپرست اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی» که از سوی مدیر کل تبلیغ عمومی صادر شده است بدین شرح است؛

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین حامد ملکی «زیدعزه»

سلام علیکم

با استعانت از خداوند تبارک و تعالی، جناب عالی را که بحمدالله از دانش، تعهد و تجارب ارزنده برخوردارید، به سمت “سرپرست اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی" منصوب می‌نمایم؛

با عنایت به اهداف و چشم‌انداز آتی اداره کل تبلیغ عمومی در دوره حاضر انتظار می‌رود فعالیت خود را نسبت به موارد ذیل معطوف دارید:

۱- تقویت تعامل درون و برون سازمانی بویژه بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند اداره کل تبلیغ تخصصی و مرکز آموزش‌های کاربردی؛

۲- سرعت بخشی، ایجاد وحدت رویه، تسهیل و اصلاح فرآیند برای مبلغان و گروه‌ها در جذب، ساماندهی و ارتقا؛

۳- اتخاذ رویکرد فعال در شناسایی، جذب و ارتقا طلاب و گروه‌های تبلیغی توانمند و خلاق؛

۴- ارتباط گسترده و اثربخش در جذب مبلغ و گروه‌های توانمند متناسب با ظرفیت قطب‌های فکری و فرهنگی و مجموعه‌های اثرگذار فرهنگی و تبلیغی؛

۵- تلاش در ارائه طرح‌ها و پیشنهادات اصلاحی مربوط به آئین نامه‌های جذب، ساماندهی و ارتقا مبلغان و گروه‌های تبلیغی به منظور رفع موانع احتمالی موجود؛

۶- پاسخ گویی کریمانه به مراجعین؛

امید است با اخلاص، خلاقیت و تلاش مجدانه حضرتعالی فصلی تازه در ارتباط با رویکردهای ذکر شده رقم بخورد و با اتکال به الطاف خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای انجام امور محول موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان لازم می دانم از تلاش‌های خالصانه و اثرگذار برادر عزیز حجت الاسلام و المسلمین درودی در دوران تصدی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

سیدحامد شریعتمداری
مدیر کل تبلیغ عمومی
معاونت فرهنگی و تبلیغی

کد خبر 5395337 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه دفتر تبلیغات اسلامی حکم انتصاب شهادت حضرت زهرا س قاسم سلیمانی قرآن کریم حضرت زهرا س سازمان تبلیغات اسلامی ایام فاطمیه فاطمه زهرا قرآن شیعیان آیت الله مصباح یزدی الی الحبیب حضرت زهرا سلام الله علیها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س مبلغان و گروه های تبلیغ ساماندهی مبلغان سرپرست اداره حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد