Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  محمد محمدزاده گفت: به ازای هر راس دام سبک مبلغ ۳۰۰ هزار تومان و دام سنگین ۷۰۰ هزار تومان به دامدار پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید

پیش بینی خرید ۲۰ هزار راس دام پروار روستایی در خراسان شمالی

او گفت: در مرحله نخست ابلاغ تسهیلات دامی به خراسان شمالی که رقم ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ابلاغ شده است، دامداران می‌توانند به مدیریت جهاد کشاورزی مراکز استان مراجعه کرده و در صورت معرفی به بانک کشاورزی این تسهیلات به آن‌ها پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: مبلغ اختصاصی به هر دامدار از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

محمدزاده گفت: این تسهیلات با نرخ سود ۱۱ درصد و به صورت یک ساله به دامداران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات دامی بانک کشاورزی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!