Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@03:51:13 GMT

مردم قم بی‌تاب تجدید پیمان با رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۰۲۶۲

مردم قم بی‌تاب تجدید پیمان با رهبر انقلاب

صادق چهرقانی _ خبرآنلاین: با وجود اینکه از روز گذشته اعلام شده بود سخنرانی زنده رهبر معظم انقلاب بمناسبت گرامیداشت سالروز قیام ۱۹دبماه مردم قم در یال۱۳۵۶، در ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۱۹دیما۱۴۰۰ از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود، اما بسیاری از مردم قم، از ساعات اولیه صبح در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) حضور یافته و بی‌تابی خود را برای تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب در این دیدار مجازی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه اکثریت مسئولان استانی بعد از انجام امور اداری و مراجعات مردمی از ساعت ۹صبح به بعد در محل دیدار مجازی مردم قم با رهبر معظم انقلاب حضور یافته بودند، اما اکثریت مردم قم، از ساعات اولیه طلوع آفتاب در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) حضور یافته بودند.

در فاصله تا شروع سخنرانی رهبر معظم انقلاب، مردم حاضر در مراسم دیدار مجازی، اشعاری بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام سالگرد ترور و شهادت سردار سلیمانی را همخوانی می‌کنند تا در ارتباط مجازی با رهبر معظم انقلاب، در محضر ایشان بخوانند.

همچنین مردم حاضر در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با دادن شعارهایی از جمله «دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده‌»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و... آمادگی و شوق خود برای دیدار با رهبر معظم انقلاب را به نمایش گذاشتند.

سخنرانی رهبر معظم انقلاب رأس ساعت ۱۰:۳۰ امروز ۱۹دیماه۱۴۰۰ به صورت زنده و مستقیم از شبکه های تلویزیونی پخش می‌شود اما برای مردم مشتاق قم جهت تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و اعلام وفاداری به راه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مراسم مجازی دیدار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) پیش بینی شده و اکثریت قریب به اتفاق حاضران نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم نشسته اند.

46

کد خبر 1590706

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبستان امام خمینی ره رهبر معظم انقلاب حرم حضرت معصومه س مردم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • آیا می شناسیدش؟
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید