Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@03:23:24 GMT

مترجم قربانی جنجال بزرگ کی‌روش شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۰۷۷۷

مترجم قربانی جنجال بزرگ کی‌روش شد +عکس

فدراسیون فوتبال مصر به خاطر اظهارات جنجالی کی روش مترجم این مربی را اخراج کرد.

به گزارش مشرق، مسابقات جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ از امروز به میزبانی کامرون آغاز می شود. هفته گذشته کارلوس کی روش سرمربی مصر اظهاراتی را انجام داد که جنجال آفرین شد.

کی روش قبل از آغاز این مسابقات گفته بود که هدف مصر قهرمانی در آفریقا نیست بلکه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات کی روش هواداران و رسانه های مصر را عصبانی کرده بود. مصر با داشتن ۷ قهرمانی پرافتخارترین تیم جام ملت های آفریقا به شمار می آید و هواداران انتظار قهرمانی به همراه کی روش را دارند.

نشریه «المصری الیوم» خبر داد ایهاب الکومی عضو فدراسیون فوتبال مصر تاکید کرد حرف های کی روش قبل از آغاز جام ملت های آفریقا به صورت درست ترجمه نشده و این مربی نگفته نمی خواهد برای قهرمانی مصر بجنگد.

به همین خاطر در نشست اخیر تصمیم گرفته شد تا مترجم کارلوس کی روش تغییر پیدا کند و یک مترجم جدید آورده شد تا سوء تفاهم گذشته رخ ندهد.

کاروان تیم ملی مصر به همراه کی روش امروز وارد کامرون شد تا خود  را برای مسابقات جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ آماده کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت کارلوس کی روش تیم ملی مصر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جام ملت های آفریقا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان قربانی گرفت

خبرگزاری «شینهوا» اعلام کرده است سیلِ روزهای اخیر در برخی نواحی افغانستان تاکنون دست‌کم ۱۴ کشته برجای گذاشته و به برخی از روستاها خسارت زده است.

به گزارش ایسنا، مقامات امروز (یکشنبه) اعلام کردند در پی دور جدید باران‌های شدید و جاری شدن سیل در ولایات غرب و شمال افغانستان و مناطق همجوار آن، فوت دست‌کم ۱۴ تن در روزهای اخیر تایید شده است.

در ویدیوهای منتشرشده لحظه ویرانی خانه‌های روستایی، آوار سنگ‌هایی که سیل با خود آورده و روستاییان در حالیکه از این اتفاقات شوکه شده‌اند، دیده می‌شود.

«میراحمد صمیم»، مسئول امور مهاجرین طالبان در ولایت «غور» می‌گوید بر اثر سیلاب بیشتر از ۵۰۰ خانواده آواره شده‌اند که در فضای باز در کوه‌ها به سر می‌برند.

سیلاب همچنین منجر به بسته شدن جاده‌ها، وارد شدن آسیب به منازل و مصدومیت چندین نفر دیگر شده است.

به گزارش بی بی سی، این مقام افغانستان گفته است خسارت‌دیدگان سیلاب نیاز به کمک‌های اولیه و اساسی دارند و احتمالا خسارات بیشتری نیز وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم