Web Analytics Made Easy - Statcounter

غول فناوری مستقر در کره جنوبی، از ماه ژوئن سال گذشته این سرویس را برای کاربران جدید به منظور استفاده از استور تایزن برای دانلود اپلیکیشن یا بازی‌های جدید متوقف کرده بود. در آن زمان کاربران قبلی این پلتفرم همچنان می‌توانستند نسبت به نصب اپلیکیشن‌های از پیش دانلود شده اقدام کنند اما اکنون این سرویس دیگر برای تمام کاربران از دسترس خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین، اگر اکنون از اپلیکیشن یا وب سایت استور تایزن بازدید کنید با یک کد خطا روی نمایشگر خود مواجه خواهید شد.

پایان کار تایزن برای همیشه

با این وجود اگر مالک یکی از گوشی‌های سری Z سامسونگ هستید، زمان آن رسیده تا به اندروید یا iOS مهاجرت کنید. آخرین گوشی این سری سامسونگ Z۴ بود که در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و این شرکت از آن زمان تاکنون هیچ مدل دیگری از سری Z را معرفی نکرده است.

علاوه بر این، ساعت‌های هوشمند این کمپانی از جمله سری گلکسی واچ ۴ دیگر از تایزن پشتیبانی نمی‌کنند و آن‌ها را به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز کرده است و این امر در تمام ساعت‌های آینده نیز تکرار خواهد شد. از جمله دلایل چنین تصمیم به پشتیبانی اپلیکیشن‌های شخص ثالث اشاره شده است. سامسونگ در سال ۲۰۱۴، ساعت‌های هوشمند Gear ۲ و Gear ۲ Neo را با سیستم عامل تایزن رونمایی کرده بود و به فاصله شش ماه بعد نیز گلکسی Gear را با همان سیستم به بازار عرضه کرد.

ظاهرا تصمیم سامسونگ برای تعطیل کردن اپ استور تایزن به سال‌ها قبل‌تر برمی‌گردد، زیرا در سال ۲۰۱۸، این شرکت اپلیکیشن محبوب ACL که برای دانلود برخی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های معروف اندروید در تایزن مانند فیسبوک، واتساپ و Asphalt ۸ ضروری است را در این پلتفرم تعطیل کرده بود.

۴۶

کد خبر 1590747

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سامسونگ معرفی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد

ایتنا - گوگل در جدیدترین بروزرسانی خود برای اپلیکیشن تماس اندروید، ایموجی صوتی را برای برخی از کاربران فعال کرد.
شرکت گوگل در جدیدترین بروزرسانی خود، قابلیت عجیبی را برای برخی کاربران فعال کرده که ایموجی‌های صوتی نام دارد. این قابلیت در اپلیکیشن Phone در واقع افکت‌های صوتی استانداردی هستند که با انتخاب یکی از ۶ ایموجی تشویق، خنده، جشن، گریه، مدفوع و صدای تبل پخش می‌شوند.

گوگل در توضیح قابلیت جدید اپلیکیشن تماس می‌گوید: «شما می‌توانید احساسات و حالت‌های مختلف خود را با صداهایی مانند تشویق، خنده، گریه یا تبل تنها از طریق لمس تصویر هریک از ایموجی‌ها به طرف مقابل ابراز کنید.»

درواقع وقتی شما به عنوان تماس‌گیرنده یکی از ایموجی‌های صوتی را انتخاب می‌کنید، اپلیکیشن تماس گوگل انیمیشن کوتاهی را همراه با افکت صوتی به مدت چند ثانیه پخش می‌کند که در هر دو طرف تماس شنیده می‌شود.

طریقه فعال کردن این قابلیت برای کاربران اندروید اینگونه است که ابتدا وارد بخش عمومی (General) تنظیمات گوشی می‌شوید یا در صفحه اپلیکیشن تماس، روی بیشتر (More) می‌زنیذ تا گزینه ایموجی صوتی (Audio Emoji) را مشاهده کنید.

پس از فعال‌کردن، دکمه «ایموجی صوتی» در صفحه اصلی اپلیکیشن ظاهر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با زدن روی آن، یکی از شکلک‌ها را انتخاب کنید تا صدای مرتبط پخش شود.

گوگل برای جلوگیری از پخش پشت سر هم صداها با ایجاد فاصله کوتاهی بین ارسال این ایموجی‌ها محدودیتی برای استفاده از این قابلیت درنظر گرفته است. 

در حال حاضر کمپانی گوگل آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Phone گوگل را در کانال بتا (نسخه ۱۲۸) دردسترس قرار داده تا برخی کاربران از آن استفاده کنند اما احتمالاً در هفته‌های آینده تمام کاربران امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی