Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در صحن امروز شورای شهر در پاسخ به سؤالات شورای شهری‌ها در مورد این سازمان اظهار داشت: دو ماه بعد از حضور من در این سازمان، کرونا شیوع یافت و سبب شد که برخی از برنامه‌ها با مشکل مواجه شود، ولی با این وجود اقدامات گسترده‌ای جهت اجرای فعالیت‌ها در این سازمان انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد کثیری از نیروها در این سازمان حتی بلد نبودند کیبورد در دست بگیرند ولی اکنون حرفه‌ای شده‌اند و حتی موشن تولید می‌کنند. 

وی با بیان اینکه جهاد هنری در سازمان فرهنگی - هنری شهرداری صورت گرفته است و اکنون 420 کانون فعال داریم، گفت: شعار ما نان حلال است؛ ده‌ها گروه هنری و جهادی در روستاها نمایش و کارهای هنری انجام می‌دهند و مردم هم در این زمینه به ما کمک می‌کنند.

وی بیان داشت: زمانی که ما در سازمان ماسک را تولید کردیم وقتی بود که قیمت ماسک حتی به 5 هزار تومان هم رسیده بود و کمبودهای زیادی وجود داشت. ما ماسک را توانستیم به قیمت 750 تومان تولید کنیم و به وزارت بهداشت دادیم که آقای مخبر آن زمان از سازمان فرهنگی و هنری بابت این اقدام جهادی تشکر کرد.

وی در مورد ساخت فیلم در سازمان فرهنگی - هنری گفت: خبری خوشی در این زمینه داریم و اینکه در جشنواره فیلم فجر امسال با کارگردانی شعیبی حضور داریم و فیلمی در مورد حاج قاسم و مرحوم ابوترابی خواهیم داشت. همچنین برای نخستین بار در جشنواره موسیقی فجر هم حضور خواهیم داشت.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به چهار «میم» شامل میم محله، مسجد، مدرسه و منزل گفت: زمانی که این چهار عنصر به هم نزدیک شوند برنامه‌ها به خوبی پیش می‌روند و ما به این رویکرد توجه داریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سازمان فرهنگی و هنری به خوبی در حوزه اربعین ورود یافته و ما مدیون حضرت آقا هستیم هر جا نفس ایشان بود موفق شده‌ایم و برنامه‌ها به خوبی پیش رفته است. 

وی اعلام کرد: همچنین سال پیش اقتصاد فرهنگ را راه‌اندازی کردیم و 23 میلیارد تومان از فضای مجازی درامد کسب کردیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی راه‌اندازی دو شهر بازی در تهران گفت:‌ این مسئله اعتماد سرمایه‌گذار را نیاز دارد و از شورا هم درخواست داریم همراهی‌های لازم را با ما انجام دهند.

وی درباره موازی بودن فعالیت‌های این سازمان با معاونت فرهنگی و اجتماعی گفت: تاکنون هیچ اصطکاک و حاشیه‌‌ای در این زمینه نبوده و در حوزه تفکیک دو موضوع تفکیک ساختاری و مدیریتی وجود دارد و ما در سازمان فرهنگی - هنری برنامه‌های جداگانه‌ای را انجام داده‌ایم که در معاونت فرهنگی و اجتماعی انجام نمی‌شود.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران فیلم فجر سازمان فرهنگی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان