Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز یکشنبه در دیدار مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان با وی اظهار داشت: مستند کردن اراضی و تک‌برگ کردن اسناد در پیشگیری از تخلفات نیز موثر بوده است.

وی با بیان اینکه تداوم فرایند سنددار کردن اراضی تا حد زیادی متضمن حفظ حقوق بیت‌المال است افزود: همچنین از دیگر فواید این فرایند می توان به کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به محاکم قضائی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

استاندار همدان با قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: در انجام فرآیندهای ثبتی ضمن رعایت حال مردم باید مراجعان مورد تکریم قرار گرفته و بر عملکرد دفترخانه‌ها نیز نظارت دقیق وجود داشته باشد در عین حال پایش و رصد به صورت مستمر صورت گیرد. 

قاسمی فرزاد از مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان خواست تا مدت زمان انجام امور اداری را در این مجموعه کاهش دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان نیز به بیان گزارشی از روند مستند کردن اراضی ملّی و موانع و مشکلات صدور سند پرداخت.

«اصغر پیرهادی» افزود: استان همدان از نظر مستند کردن اراضی ملی جایگاه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک شهر همدان علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان كاداستر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک شهر همدان علیرضا قاسمی فرزاد ثبت اسناد و املاک شهر همدان علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان كاداستر ثبت اسناد و املاک کردن اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن

مردم می‌توانند با اهدای اسناد، دست نوشته‌ها، دستخط ها، فیلم ها، عکس ها، اعلامیه ها، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی یا سربی، کتاب‌های نادر و نفیس و مجموعه‌های خانوادگی در این پویش مشارکت کنند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران داخلی و خارجی به منابع، فعالیت‌های علمی و پژو هشی و تقویت تعامل جمهوری اسلامی ایران با جامعه فرهنگی و علمی خارج از کشور و فدراسیون‌های بین المللی علمی و تخصصی از اهداف راه اندازی این پویش است.

سامانه https://nlai/crowdsourcing و شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۳۵ و ۰۲۱۸۱۶۲۵۳۲۰ برای اهدای منابع سندی و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۶۲۳۲۴۰ یا ۰۲۱۸۱۶۲۳۱۵۴ برای اهدای منابع کتابخانه‌ای در نظر گرفته شده است.

اسناد ملی هر کشور گنجینه‌ای گرانبها و پلی میان گذشته و آینده آن کشور است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم امین و حافظ تاریخ تمدن ایران زمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود