Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - علی رضا رشیدیان گفت: وظیفه ما آن است که برای تمامی زوار از طبقات مختلف اقتصادی، بسته زیارتی مناسب ارائه دهیم که در طرح نوین عتبات این موضوع به خوبی دیده شده است.

به گفته رشیدیان در موضوع اعزام زمینی زائران به عتبات عالیات عراق مذاکراتی با مسئولان دولت عراق داشتیم که امید است از ابتدای ماه رجب سفر‌های زمینی به عتبات عالیات را نیز راه اندازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدیان درباره آمادگی سازمان حج و زیارت برای شروع سفرهای حج گفت: اعزام زائران به حج و عمره، با توجه به در نظر گرفتن احتمالات مختلف و چگونگی توافق با کشور عربستان بستگی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود شامگاه امروز سه شنبه برگزار شود، لغو شده است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نتانیاهو در شرایطی این نشست را لغو کرده است که قرار بود در آن درباره موضوع آزادی اسرای اسرائیلی در غزه بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

این در حالی است که نتانیاهو در جدیدترین مواضع خود گفته است جنگ علیه غزه تا تحقق اهداف اعلام شده متوقف نخواهد شد.

وی در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفت در حال حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد. نتانیاهو همچنین گفته است حمله زمینی به رفح به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 6093313 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی