Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان مطهری گفت: سه امتیاز مهمی را به دست آوردیم که به صدرنشینی ما در ادامه مسابقات کمک کرد

مهاجم استقلال به شایعه جدایی اش در نیم فصل واکنش نشان داد.

 

به گزارش طرفداری، امیرارسلان مطهری مهاجم استقلال بعد از برد 3 بر 2 استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان با اشاره به کیفیت خوب این بازی به ایلنا گفت:

خدا را شکر سه امتیاز مهمی را به دست آوردیم که به صدرنشینی ما در ادامه مسابقات کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مس هم تیمی خوب و یک دست بود و این مساله و کسب این برد اهمیت نتیجه گرفتن استقلال را دو چندان می کند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و هر روز با حفظ این روند صعودی به آنچه که برایش تلاش می کنیم دست پیدا کنیم.

مهاجم استقلال در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا با اشاره به تلخ بودن این اتفاق گفت:

واقعا حذف استقلال از آسیا جای تاسف دارد و واقعا اتفاق ناراحت کننده ای بود چون جای این تیم پرافتخار و بزرگ در آسیا خالی خواهد بود. با این حال خوشحالم که بعد از این شوک بدی که به تیم ما وارد شد، این برد توانست دل هواداران مان را شاد کند.

مطهری در پاسخ به این سوالی که شنیده می شود او نیم فصل قرار است از استقلال جدا شود و این موضوع به بازی نکردن او بر می گردد، گفت:

این مطلب را چندجا خواندم اما واقعا برایم خنده دار بود. اگر قرار به جدایی بود در ابتدای فصل با آن شرایطی که بعضی از افراد غیرفوتبالی برای من به وجود آورده بودند، این کار را می کردم.

او ادامه داد:

خیلی حرف ها در مورد من زدند اما هیچ صحبتی نکردم و کاری را انجام دادم که از نظرم درست بود. ماندن در استقلال کاری بودم که قلبم به من می گفت و خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. اعتقاد من این است که انسان در جایی باید باشد که دلش آنجاست و دل من در استقلال است. خوشحالم از اینکه با اطمینان این کار درست را انجام دادم و تمام تلاش من کمک به استقلال است. مهم نتیجه گیری تیم است و همه ما بازیکنان برای این هدف تلاش می کنیم.

ارسلان مطهری در پایان گفت:

امیدوارم با حفظ این روند خوب استقلال همچنان حالمان خوب باشد و با این حال خوب بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و جایگاهی که لایق استقلال و استقلالی است را به دست بیاوریم.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها افشای اسناد حذف استقلال و پرسپولیس؛ سرخابی ها را در تهران حذف کردند! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس نقدی بر فوتبال ایران | هافبک های بازی‌ساز کجا هستند؟ غیبت ادامه دار مسی در تمرینات پاری سن ژرمن منچستریونایتد همچنان منتظر تصمیم پوگبا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 علیرضا پناهیان که روز چهارشنبه 12 اردیبهشت برای سخنرانی در موضوع سیره امام جعفر صادق (ع) به یکی از مساجد تبریز رفته بود، با اعتراض طلاب و روحانیون حاضر در این جلسه مواجه شد. معترضین به دلیل اظهارات جنجالی اخیر او درباره حضرت محمد (ص) و امام علی (ع) با شعار حیدر حیدر اعتراض خود را اعلام کردند که با خنده پناهیان بر روی منبر همراه شد. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)