Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@07:48:52 GMT

شوک ناگهانی تغییر سهمیه بنزین

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۱۹۷۰

شوک ناگهانی تغییر سهمیه بنزین

 زمان واریز سهمیه بنزین  این ماه مشخص شد. سهمیه بنزین جدید با اما و اگرهای زیادی مواجه شد . تغییری در میزان سهمیه بنزین رخ داده است. سهمیه بنزین خودروهای مختلف اعلام شد که مشروح خبر سهمیه بنزین را در ادامه بخوانید.

 

بنزین لیتری چند؟

ماجرا از آن جا شروع شد که معاونت اقتصادی دولت سیزدهم در نامه‌ای دستور به باز توزیع سهمیه‌های بنزین داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو هفته از انتشار نامه محرمانه معاونت اقتصادی دولت و دستور به باز توزیع بنزین سهمیه‌ای می‌گذرد و مجلس هم با این طرح مخالفت کرده است. حالا ابراهیم رییسی امروز به مجلس می‌رود و قرار است بررسی بودجه ۱۴۰۱ آغاز شود. اما سهمیه جدید بنزین از کی واریز می‌شود؟

 

​ قرار بود توزیع سهمیه بنزین در جزیره کیش تغییر کند و پس از آن به فاصله دو تا سه هفته این روند در قشم هم اجرا شود. اما هنوز سرنوشت طرح دولت مشخص نیست.

 

ماجرا از آن جا شروع شد که معاونت اقتصادی دولت سیزدهم در نامه‌ای دستور به باز توزیع سهمیه‌های بنزین داد. طبق این نامه، بنزین به‌جای خودرو به افراد اختصاص می‌‌یابد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز می‌کرد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

کد خبر 6086944

دیگر خبرها

  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد؛ واردات خودرو کارکرده، پَر
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد/ واردات خودرو کارکرده، پر!
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد