Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@08:48:02 GMT

استفاده از سوخت مازوت در پالایشگاه اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۲۰۹۷

استفاده از سوخت مازوت در پالایشگاه اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باوجود همه اعتراضات در پالایشگاه اصفهان سوخت مازوت به‌صورت محدود به دستور برخی مسئولان شروع شده و این تصمیم اشتباه است و اصفهان نباید با دیگر کلان‌شهرها مقایسه شود.

محمد نورصالحی، امروز (یکشنبه، 19 دی‌ماه) در نطق پیش از دستور بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به تشدید دوباره آلودگی هوا در روزهای اخیر، اظهار کرد: بیش از اعمال محدودیت‌ها و اعلام اطلاعیه‌ها، باید به فکر حل مشکل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن‌گونه که گفته می‌شود در اجرای قانون هوای پاک بیشتر از ۱۰ درصد دستگاه‌ها به تکالیف خود عمل نکرده‌اند. صنایع و دستگاه‌هایی که در این زمینه تکلیف خود را انجام نداده‌اند باید شناسایی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با وجود همه اعتراضات در پالایشگاه اصفهان سوخت مازوت به‌صورت محدود به دستور برخی مسئولان شروع شده، این تصمیم اشتباه است، اصفهان نباید با دیگر کلان‌شهرها مقایسه شود و اقداماتی نباید صورت گیرد که شرایط هوای اصفهان را از این بدتر کند.

وی با بیان اینکه انتظار ما به‌عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان این است که وضعیت آب با حساسیت دنبال شود، گفت: شرایط ایجاب می‌کرد که در بودجه ۱۴۰۱ برای پایداری آب زاینده‌رود ردیفی دیده شود که تاکنون پیش بینی نشده است. اگرچه کارگروه‌هایی در تهران به دستور رئیس‌جمهور در حال فعالیت هستند، اما امیدواریم اقدامی عملی در این زمینه انجام شود.

به گزارش ایسنا، نورصالحی با تأکید بر لزوم تشکیل ستاد بازآفرینی شهری بیان کرد: توجه ویژه به بافت فرسوده و تاریخی مدنظر شورای اسلامی شهر اصفهان است. امیدواریم سازوکار قانونی برای تشکیل این ستاد ایجاد شود. قوانین موجود کافی است و باید به آن‌ها عمل کرد، ضمن اینکه حضور مدیریت کلان استان در این حوزه بسیار راهگشا است.

وی با اشاره به سد معبر در بازار بزرگ اصفهان گفت: متأسفانه کسبه بازار در مسیرهای منتهی به میدان امام(ره) با سد معبر، تردد مردم در بازار را با مشکل مواجه کرده‌اند. دستگاه‌های مربوط باید به این معضل خاتمه دهند. شورا نیز آمادگی دارد که در این زمینه همکاری لازم را صورت دهد که تا قبل از روزهای پایانی سال و تشدید تردد در بازار این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مازوت پالایشگاه اصفهان آلودگی هوا آلودگی هوای اصفهان شورای اسلامی شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • سختی کار نفتی‌ها
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود