Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@07:30:28 GMT

مرحوم بهروز فردوس مجاهدت کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۲۱۰۷

مرحوم بهروز فردوس مجاهدت کرد

همکار و دوست مرحوم مهندس بهروز فردوس بنیانگذار گروه صنعتی ماموت و از کارآفرینان موفق کشور، در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما درباره خصوصیات اخلاقی و روحیات این کارآفرین نمونه صحبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد مؤمنی در برنامه «سلام تهران» با بیان اینکه کارآفرینی در شرایط اقتصادی کشور، یک مجاهدت است، افزود: افرادی از جنس بهروز فردوس مجاهدت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه آشنایی من با ایشان به سال ۹۲ برمی‌گردد، که از طریق دوستانم متوجه شدم مجموعه آقای فردوس، نیرو جذب می‌کند. رزومه فرستادم و با بخش اداری مجموعه‌شان مصاحبه کردم و به عنوان مدیر تولید، استخدام شدم. بعد از مدت کوتاهی یک پیرمرد را در خط تولید دیدم که بیش از ۱۰ هزار پرسنل مجموعه، او را پدر صدا می‌کردند. این مسئله که مالک یک مجموعه را پدر صدا کنی، برایم عجیب بود تا اینکه با روحیه خاص آقای فردوس آشنا شدم.

وی با بیان اینکه مهندس فردوس مصداق کامل و بارز امید به زندگی بود، اظهار داشت: او ۸ بار به سرطان مبتلا و هر 8 بار سرطان را شکست داد. بعد از هر بار شیمی‌درمانی با انرژی کامل به محل کار می‌آمد. هیچ‌گاه روحیه و امیدبخشی به پرسنل را از یاد نمی‌برد. آقای فردوس در سال ۱۳۱۹ در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا آمده بود. بعد از اخذ دیپلم، برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به آلمان رفته بود. با اینکه امکان ماندگاری او در آلمان فراهم بود، اما با فراگیری علم و صنعت آلمان، آن را به ایران آورد. عشق خاصی به آب و خاک ایران داشت و بسیار وطن‌دوست بود و با خدمت خود، ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جوانان کشور ایجاد کرد.

در این برنامه بخش‌هایی از مستند زندگینامه مهندس بهروز فردوس مالک و بنیانگذار گروه صنعتی ماموت پخش شد. مرحوم فردوس که قریب به شصت سال از عمر خود را صرف تولید، نوآوری و توسعه صنعت و اشتغال نموده است، سوم آذرماه سال جاری، دعوت حق را لبیک گفت.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر شرایط اقتصادی مصاحبه پدر سرطان انرژی کارشناسی کارشناسی ارشد آلمان صنعت ایران عشق خاک اشتغال امید به زندگی مدیر تولید شرایط اقتصادی کشور برنامه سلام تهران بهروز فردوس محمد مؤمنی بهروز فردوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است