Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نورسلطان نظربایف»رئیس جمهور سابق قزاقستان، ریاست شورای امنیت این کشور را به «قاسم جومرت توکایف» رئیس جمهور قزاقستان، اعطا کرد.

منابع نزدیک به نظربایف اعلام کردند که وی تمام این روزها در «نور سلطان» پایتخت قزاقستان بود و از نخست وزیر حمایت می کرد اما اوضاع بسیار پیچیده بود لذا «نظربایف» ریاست شورای امنیت را به «توکایف» رئیس جمهور کشور اعطا کرد زیرا شرایط کنونی، مستلزم واکنش سریع و قاطعانه در مقابله با هرج و مرج و تروریسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع با اعلام اینکه «نظربایف» و «توکایف» همیشه در کنار هم در راستای منافع ملت تلاش کرده اند، بر عدم صحت شایعات اخیر درباره رئیس جمهور سابق قزاقستان تاکید کرده و هدف از این شایعات را برهم زدن ثبات شرایط سیاسی و تضعیف پایه های قانون اساسی کشور دانستند.

کد خبر 5395675

منبع: مهر

کلیدواژه: قزاقستان عراق ایالات متحده امریکا قزاقستان روسیه رژیم صهیونیستی مذاکرات وین فلسطین ایران سوریه اوکراین قاسم سلیمانی عربستان سعودی ترکیه الی الحبیب رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: به شدت به السنوار نزدیک شده بودیم اما در لحظه‌ای از دست ما گریخت.

به گزارش مشرق، تساحی هنگبی رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگویی که شامگاه امشب با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش اسرائیل به شدت به یحیی السنوار نزدیک شده بود اما او موفق شد متواری شود.

این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی که سعی در آرام کردن اعتراضات و انتقادات جامعه صهیونیستی نسبت به ناکارآمدی رژیمش دارد، در این گفتگو ادعا کرد، کار رسیدن به یحیی السنوار زمان بر است، آمریکایی‌ها هم برای رسیدن به بن لادن ۱۰ سال وقت صرف کردند.

وی مدعی شد ما به شدت به او نزدیک شده بودند اما در لحظه از مخفیگاهش به مخفیگاه دیگری متواری شد فقط ظرف چند روز او را گم کردیم.

همزمان با انتشار این مصاحبه چند رسانه عبری زبان از جمله معاریو تصاویری را از محلی منتشر کردند که ادعا شده است، قبلا یحیی السنوار رهبر حماس در آن حضور داشته است، اطلاعاتی که امکان تایید آن از سوی حماس یا منابع بی طرف وجود ندارد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد