Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:01:42 GMT

تعادل و ثبات قیمت‌ در بازار سیمان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۳۳۷۰

تعادل و ثبات قیمت‌ در بازار سیمان

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به تعادل و ثبات موجود در تنظیم بازار و قیمت‌ سیمان گفت: هم‌اکنون قیمت هر پاکت سیمان در بورس کالا به زیر ۲۵ هزار تومان رسیده است.

به گزارش مشرق، عبدالرضا شیخان گفت: بعد از التهابات تابستانی ناشی از قطع برق و کاهش تولید و عرضه سیمان و در نهایت افزایش قیمت‌ها در این بازار، برنامه‌های وزارت صمت در جهت رفع موانع تولید و حل مشکلات این بخش منجر به کاهش قیمت‌ها و تعادل در بازار سیمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تعادل و ثبات فعلی قیمت‌ها در بازار، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به تامین سوخت کارخانجات سیمانی و افزایش تولید و عرضه نسبت به تقاضا، مشکل خاصی در تنظیم بازار این محصول وجود ندارد. 

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان تصریح کرد: تعادل و ثبات قیمت‌ها در بازار سیمان در صورت تامین سوخت و برق پایدار ادامه خواهد داشت. 

شیخان با تشریح میزان عرضه و تقاضای فعلی در بورس کالا اظهار داشت: قیمت یک تن سیمان پاکتی در بورس کالا ۴۸۰ هزار تومان است که قیمت هر پاکت سیمان را در محدوده زیر ۲۵ هزار تومان قرارداده است. 

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سیمان وزارت صنعت معدن و تجارت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تعادل و ثبات قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱