Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@12:43:26 GMT

عرضه ۵۰۰ تُن برنج وارداتی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۳۵۳۷

عرضه ۵۰۰ تُن برنج وارداتی در زنجان

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان -  زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بااشاره به توزیع ۴ هزار و ۱۰۰ تُن برنج از ابتدای امسال در زنجان، گفت: برنج‌ها در کیسه‌های ۱۰ کیلوگرمی به قیمت ۱۲۵ هزار تومان است که توزیع کالای تخصیصی برعهده کارگروه تنظیم بازار استان مباشد.

او می گوید: این برنج ها از طریق شبکه‌های منتخب اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف، اصناف منتخب و مراکز عرضه مستقیم کالا در استان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به مسئولیت اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان نسبت به تأمین و تدارک برنج تخصیصی، گفت: نظارت این امر وظیفه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان بوده و بازرسان سازمان جهادکشاورزی، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف نسبت به کنترل و نظارت بر روند توزیع کالا همچنین رعایت قیمت فروش را عهده‌دار شده و صورت بروز تخلف، اقدامات قانونی با هماهنگی مراجع ذی‌صلاح در برخورد با متخطیان انجام می‌شود.

به گفته زمانی پایش و بررسی مستمر سازمان و اقدام برای تأمین و توزیع کالا‌های ضروری مردم به هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و حفظ آرامش بازار است.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله و خدمات بازرگانی توزیع برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل