Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:37:37 GMT

آغاز توزیع 1000 تن برنج خارجی تنظیم بازار در بازار

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۹۰۳۷

آغاز توزیع 1000 تن برنج خارجی تنظیم بازار در بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صالح مومنی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ذخایر استراتژیک کشور در سطح مطلوبی است و برای کنترل قیمت و تامین کسری برنج ، پیش بینی شده تا از ذخایر استراتژیک برنج در کشور توزیع شود، اظهار داشت: علاوه بر تداوم توزیع برنج برای طرحهای مومنانه، از امروز با آغاز توزیع برنج تایلندی مرحله چهارم در سطح آذربایجان شرقی نزدیک به یکهزارتن از این محصول از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارگری، کارمندی، اتحادیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در اختیار مردم قرار می‌گیرد و هیچ کمبودی در مورد برنج برای مصرف خانوار وجود ندارد.

وی سهمیه برنج تایلندی به قیمت عمده فروشی هر کیلو را ۱۱۰۰۰۰ریال(یکصد و ده هزار ریال) از محل  طرح تخصیص سهمیه برنج تنظیم بازار مرحله چهارم به شرط تحویل درب انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان عنوان کرد و گفت: ۶۰۰ تن از این برنج ها در سطح شهر تبریز و  ۴۰۰ تن مابقی نیز براساس برش شهرستانی  در سطح شهرستانهای استان آذربایجان شرقی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو برنج  تایلندی تنظیم بازار برای مصرف‌کنندگان ۱۲۵۰۰ تومان تعیین شده است افزود: تصمیم‌گیری درخصوص نحوه توزیع و جامعه هدف مورد نظر در سایر شهرستانها برعهده کمیسیون تنظیم بازار هر شهرستان است.

وی با اشاره به نظارت بازرسان سازمان بر مراکز توزیع تبریز و شهرستانها خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و موضوع را گزارش کنند.

مومنی تاکید کرد: توزیع درسطح شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع فروشگاههای زنجیره ای، اتحادیه ها و.. توسط مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی انجام خواهد گرفت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همچنین از آغاز عرضه برنج هندی، پاکستانی و تایلندی از طریق سامانه بازرگام آذربایجان شرقی از ۱۹ دی ماه خبر داد و گفت: مقرر شده برنج تایلندی کیلویی به قیمت ۱۲۵۰۰ تومان ، برنج هندی به قیمت ۱۸۵۰۰ و برنج پاکستانی به قیمت ۲۰۵۰۰ تومان از طریق سامانه بازرگام عرضه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس برنج خارجی تنظیم بازار فارس تبریز سامانه بازرگام فروشگاههای زنجیره ای آذربایجان شرقی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز