Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

به گزارش برنا از اراک ، سردار سرتیپ دوم پاسدار  محسن کریمی در آیین پنجمین یادواره گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج و مراسم پاسداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز درگذشت سنگر ساز بی سنگر سردار حاج مهدی ورشابی در سالن امام خمینی(ره) سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، ایثار ایثارکران و خانواده شهدا به اوج قدرت و اقتدار در جهان دست یافته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: به میدان آمدن ایادی غرب با همه قدرت در هشت سال دفاع مقدس نشان از ترس دشمنان و اقتدار جمهوری اسلامی بود.

وی  یادآور شد: انقلاب اسلامی در چهل سال انقلاب به برکت خون شهدا با وجود همه مشکلات و توطئه‌های دشمنان استمرار پیدا کرد و امروز در اوج اقتدار و سربلندی قرار داشته و برای ادامه این مسیر باید به سیره شهدا توجه شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: جهادی که ملت ایران با روحیه بسیجی و هوشمندی کامل و با محوریت مساجد در طول ۴۲ سال گذشته در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی محقق کردند، تحقق سطح استراتژیک بود.

وی ادامه داد: بسیج مردمی در طول انقلاب اسلامی به رغم تمامی توطئه‌های دشمنان با هدایت‌های ولایت فقیه موفق عمل کرده و نظام اسلامی امروز با فرهنگ و تفکر بسیجی به این درجه از اقتدار رسیده و دستاوردهای زیادی خلق شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهارداشت: مکتب اسلام ناب محمدی ملت ایران را با هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی منسجم دور یکدیگر جمع کرد و آنها را برای رسیدن به اهداف بلند متحد ساخت.

سردار کریمی گفت: جمهوری اسلامی امروز در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان یک ابر قدرت بزرگ مطرح است.

وی افزود: امروز به برکت بصیرت انقلابی و حضور به موقع مردم، دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شکل گرفته و فرصتی بسیار مناسبی برای تحقق جهاد تمدنی ایجاد شده که باید به خوبی از آن استفاده کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و این مهم تنها با تقویت جهاد تمدنی محقق می‌شود که مقدمه آن تشکیل دولت اسلامی و لازمه آن عملیاتی کردن فرامین امامین انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

سردار کریمی گفت: توسل به خداوند و اهل بیت(ع)، معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و ولایتمداری تمام محدودیت‌ها و توطئه‌های دشمنان را به فرصت‌های بزرگ تبدیل کرده‌اند.

وی یادآور شد: بعد نظامی و ولایت پذیری از جمله ابعاد عملیات کربلای پنج است که رزمندگان در این امتحان بزرگ موفق عمل کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ولایت پذیری از جمله تاکیدات مهم شهید سلیمانی در زمان حیاتش بود و امروز رمز عبور از مشکلات کشور ولایت پذیری و ولایتمداری است که همه باید به این مسئله مهم توجه کنند.

سردار کریمی افزود: شهید سلیمانی با ظرفیت سازی جبهه مقاومت، بسیج مردمی را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی با کمک جوانان و مردم راه اندازی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سازمان جهاد کشاورزی انقلاب اسلامی خانواده جهان استان مرکزی هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی انقلاب مشکلات ملت ایران علمی و فرهنگی بسیج ولایت فقیه نظام اسلامی ایران دولت فرمانده سپاه روح الله فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برکت خون شهدا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان