Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۷۰ درصد از متصدیان اصناف مازندران نسبت به محدودیت‌های جدید و مدیریت هوشمند کرونایی در بستر سامانه امید اطلاعات و شناخت کافی ندارند.

به گزارش جماران، حسینقلی قوانلو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از چهارم تا هجدهم دی ماه سال جاری ۴۳ هزار و ۲۶۳ بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی مازندران با هدف پیمایش رعایت دستورالعمل‌های جدید در طرح نظارت هوشمند کرونا در بستر سامانه امید ثبت شد که تحلیل این داده‌های آماری نشان می‌دهد که ۷۰ درصد این واحدها نسبت به حُسن اجرای این طرح و چسباندن بارکد تزریق واکسن کرونا بر روی فروشگاه‌های خود اطلاعی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، اصحاب رسانه در هفته‌های گذشته اطلاع‌رسانی دقیق و منسجمی از اجرای این طرح داشتند، ادامه داد: تمامی این واحدهای صنفی که نسبت به اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان ابراز بی‌اطلاعی کرده بودند، تذکر کتبی دریافت کردند و تا یک هفته فرصت دارند که نسبت به نصب بارکد دریافت واکسن کرونا برای روی شیشه واحدهای صنفی خود اقدام کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه در مرحله دوم بازرسی‌ها اگر اصناف قوانین جدید کرونایی را رعایت نکنند، پلمب می شوند، اضافه کرد: در یک هفته اخیر برای بار دوم از حدود ۲هزار و ۳۰ واحد صنفی استان بازرسی کرونایی شد که حدود ۵۲۰ واحد صنفی به دلیل نقض مکرر قوانین کرونایی به طور موقت تعطیل شدند.

قوانلو خاطر نشان کرد: باوجود رنگ‌بندی‌های باثبات و آبی کرونایی در مازندران که حاصل تزریق به موقع واکسن کرونا از سوی اقشار مردم است اما رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در بسیاری از واحدهای صنفی تعریف چندانی ندارد و از بازرسان اصناف می‌خواهیم که در رعایت ضوابط کرونایی سختگیرانه عمل کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا محدودیت های جدید محدودیت های جدید کرونایی محدودیت های جدید کرونا مدیریت هوشمند کرونایی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی