Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

منصور رشیدی دروازه بان و مربی اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیمهای استقلال و مس رفسنجان، عملکرد سید حسین حسینی، یامگا و ژستد در این دیدار و مسائل مربوط به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا صحبت‌ کرد.

بازی استقلال مقابل مس رفسنجان را چطور ارزیابی کردید؟

من در طول این چهارده هفته تابه حال استقلال را اینقدر ضعیف ندیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بازیکنان تیم تمرکز نداشتند. فکر می‌کنم اگر بازی ۵ دقیقه بیشتر ادامه پیدا می‌کرد استقلال ۳ امتیاز را از دست می‌داد.

اما خیلی‌ها از بازی استقلال رضایت داشتند؟

بله! استقلال در دقایقی از بازی خوب بود ولی نباید روبروی یک تیم گمنام مثل مس رفسنجان تا این اندازه تحت فشار قرار بگیرد. ما در بازی قبلی مقابل آلومینیوم اراک هم چنین وضعیتی داشتیم. تیم رفسنجان نشان داد مدیریت خوبی دارد و از تاکتیک بهتری برخوردار است. آنها در حفظ توپ خیلی بهتر از استقلال بودند.

روی گل دوم مس رفسنجان تقصیری متوجه دروازه‌بان استقلال می‌شود؟

به نظرم حسینی می‌توانست با پا توپ را قطع کند نه با دست. مطمئنم پایش به توپ می‌رسید ولی هیچ حرکتی نکرد. در آن صحنه شاید کمی‌تقصیر داشت ولی در طول بازی روز خوبی داشت و فکر می‌کنم اگر حسینی نبود استقلال نمی‌توانست سه امتیاز بازی را بگیرد. او در چند صحنه توپ را به خوبی دفع کرد.

خارجی‌های استقلال را چطور دیدید؟

به نظرم یامگا بابت پولی که گرفته برای استقلال تلاش می‌کند و یک فوتبالیست اثرگذار است ولی آن یکی (ژستد) اصلا کارایی ندارد. من تعجب می‌کنم چرا مجیدی ارسلان‌مطهری را بازی نمی‌دهد. این بازیکن را در بازی‌های گذشته معمولا ۴ دقیقه یا ۵ دقیقه بیشتر به میدان نمی‌آورد. این همه پول به این بازیکن خارجی دادیم که فقط آن جلو راه برود!

اما ژستد یک پنالتی گرفت؟

دیگر این پنالتی را هم نمی‌گرفت واقعاً باید نیم فصل عذرش را می‌خواستند. ۱۳، ۱۴ میلیارد تومان پول گرفته که بعد از این همه بازی فقط یک گل بزند؟!

درباره حذف استقلال از آسیا چه صحبتی دارید؟

این به خاطر سوء مدیریت‌های قبلی است. این همه بدهی ارزی، این همه بدهی مالیاتی، باشگاهی که استادیوم ندارد با این همه مشکلات زیرساختی، همه و همه استقلال را به این روز انداخت.

صحبت‌های داریوش مصطفوی را شنیدید؟

بله، داریوش مصطفوی حرف دل همه ملت ایران را زد. حرف دل ورزشکاران را زد. شیر مادرش حلالش باشد. آخر سیاسیون را چه کار به ورزش؟ چند سال پیش من تقاضای دیدار با آقای ظریف وزیر قبلی امور خارجه را کردم تا با او حرف بزنم. بعد به من گفتند تو که سیاسی نیستی، با او چه کار داری؟ که گفتم مگر سیاسیون از ورزش سر در می‌آورند که این طور راحت در کار ما دخالت می‌کنند؟ من هم می‌خواهم بروم در کار سیاست نظرم را بگویم!  ورزش باید در اختیار ورزشی‌ها باشد و سیاسیون دنبال نان مردم باشند نه فوتبال، وگرنه اوضاع ما همین است که می‌بینیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال منصور رشیدی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت

به گزارش صدای ایران از فرارو،عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.


وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟