Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از شفق نیوز، پس از تعویق چند ساعته جلسه نخست پارلمان جدید عراق منابع مطلع از گزینه‌های پیشنهادی برای معاونان رئیس پارلمان پرده برداشتند.

‌یک منبع سیاسی مطلع عراقی در گفت‌وگو با شفق نیوز اعلام کرد که جریان صدر عراق برای پیشنهاد «حاکم الزاملی» و «حسن الکعبی» به عنوان گزینه‌های این جریان برای تصدی پست معاون اول رئیس پارلمان جدید عراق آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «چارچوب هماهنگی شیعیان نیز "احمد الاسدی"، "عطوان العطوانی" و "عالیه نصیف" را برای این این پست پیشنهاد داده است.»

طبق گفته این منبع، دو حزب کرد دموکرات و اتحادیه میهنی کردستان عراق نیز بر سر نامزدی «شاخوان عبد الله» برای تصدی پست معاون دوم رئیس پارلمان توافق کرده‌اند.

در همین حال، یک منبع در ائتلاف «تقدم» به ریاست «محمد الحلبوسی» نیز اعلام کرد که الحلبوسی درحال تلاش برای نزدیک کردن دیدگاه جریان صدر و چارچوب هماهنگی شیعیان عراق و تعیین یکی از پنج فرد مذکور برای تصدی پست معاون اول رئیس پارلمان است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عراق برای تصدی پست معاون رئیس پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی

نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان سفر خود به تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • وعده صادق نشان داد یک ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند
  • اسکای‌نیوز: دولت چین وزارت دفاع انگلیس را هک کرده است
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • شاهد تقابل جریان شرافت و شرارت در غرب هستیم
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه