Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری «ایثار» بنیاد شهید، در توضیح روابط عمومی بیمارستان ساسان آمده است: یکی از جانبازان معزز ۳۵ درصد که تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح قرار دارد در تاریخ ۶ دی‌ ماه سال جاری به دنبال تصادف در بیمارستانی در شهر اردبیل بستری و اقدامات درمانی لازم برای وی به‌صورت کامل اجرا شد که یکی از درمان‌ها کشش استخوانی بود و سرانجام بیمار در تاریخ ۱۲ دی‌ماه از این بیمارستان ترخیص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«وی در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۱۳ دی با آمبولانس وارد اورژانس بیمارستان ساسان شده و پس از ویزیت توسط متخصص طب اورژانس، اقدامات تشخیصی لازم از جمله گرافی و سی‌تی‌اسکن برای وی انجام و نتایج این اقدامات تشخیصی به پزشکان اطلاع داده شد که مطابق تشخیص این پزشکان، جانباز مذکور را نیازمند بستری و جراحی تشخیص ندادند.»

بر اساس گزارش بنیاد شهید در توضیحات بیمارستان ساسان آمده است: علی‌رغم تمام اتفاقات صورت گرفته، فرد جانباز کماکان بر لزوم بستری و انجام جراحی برای خود اصرار داشته و در نهایت با مساعدت مسئول فنی بیمارستان، یکی از ارتوپدهای مرکز اقدام به بستری کردن بیمار در سرویس خود می‌کند و تمام اقدامات پزشکی برای وی اجرایی می‌شود.

با توجه به اینکه این جانباز به دلیل تصادف دچار آسیب‌دیدگی شده است، نمایندگی بیمه نیروهای مسلح معرفی‌نامه‌ای برای وی صادر نکرده است چراکه موضوع بیمه باید از طریق بیمه شخص ثالث خود یا مقصر حادثه پیگیری و انجام شود بنابراین بیمار با پرداخت مبلغی به عنوان علی‌الحساب بستری شده است.

بیمارستان ساسان بنا بر وظیفه ذاتی خود و همچنین شرایط فرد جانباز، وظایف خود را انجام داده است و با رایزنی‌های انجام‌شده با مسئولین بیمه نیروهای مسلح مقرر شد مساعدت‌های لازم برای این جانباز به عمل آید.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بیمارستان ساسان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بیمارستان ساسان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بیمارستان ساسان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بیمارستان ساسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات مهم مجلس دوازدهم بیان کرد: قطعا سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود و دولت و مجلس باهم باید تصمیمات مهمی بگیرند و در زمینه مسائل اقتصادی خیلی از مشکلات و همچنین درآمدها و هزینه ها مشخص است .باید تصمیمات مهمی گرفته شود تا این بادکنک توروم در کشور هرچه سریعتر بترکد و این سختی ها از مردم برداشته شود . اقدامات خوبی هم در اصلاح بودجه و مدیریت منایع و مصارف دیده شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این سال برای مردم و مجلس مبارک باشد و در اولین سال خود گام بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و شروع برای رفع مشکلات بردارد.

حاجی بابایی در ارزیابی مجلس یازدهم گفت: همه مجالس ما مملو از اقدامات خوب و همچنین اقدامات بر زمین مانده است مجلس یازدهم ما هماز این امر استثنا نبوده است. اقدامت خوبی نظیر جهش تولید ، رفع موانع تولید و توجه به شرکت های دانش بنیان از اقدامات خوبی بود که انجام شد اما اقداماتی هم بود که میتوانست انجام شود که امیدواریم آن اقداماتی در این مجلس انجام نشد در مجلس آینده انجام شود و این ریل ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود