Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@16:24:17 GMT

قطع انشعاب گاز ۵۳ جایگاه CNG در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۴۸۵۷

قطع انشعاب گاز ۵۳ جایگاه CNG در تهران

 

به گزارش تابناک، به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، عباس نوری اظهار کرد: بازرسی از کلیه جایگاه‌های CNG استان، توسط بازرسان استاندارد به صورت سالانه انجام می‌شود و در همین راستا، در سال جاری و در مقاطع مختلف، گاز ۵۳ جایگاه که در وضعیت پرخطر قرار داشتند، تا رسیدن به شرایط مطلوب قطع شد.

وی با اشاره بر تعامل مدیریت منطقه تهران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با این اداره کل در جریان بازرسی‌ها، تأکید کرد: مالک و بهره‌بردار جایگاه CNG، مسئول تأمین ایمنی و الزامات استاندارد جایگاه است و باید در طول دوره بهره‌برداری کلیه الزامات ایمنی را رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسؤول در استان تهران، حدود ۲۴۱ تجهیز جایگاه CNG فعال وجود دارد که از ابتدای سال جاری تاکنون، از ۱۶۶ تجهیز جایگاه CNG بازرسی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام 19دی مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس بحران در قزاقستان عباس نوری جایگاه CNG اداره کل استاندارد قیام 19دی مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس بحران در قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرج‌نیا اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق بدون دریافت انشعاب قانونی و هرنوع تصرف یا تغییر در وضعیت کنتور برق جرم بوده و بر اساس ضوابط با آن برخورد می‌شود.

وی افزود: متاسفانه برداشت‌های غیرمجاز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: برای مقابله با این موضوع اقدامات قابل توجهی انجام می‌شود و در این راستا با تلاش همکاران این شرکت ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق طی فروردین ماه امسال شناسایی و قطع شد.

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز