Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوشی هوشمند، به جزوی از زندگی همه مردم تبدیل شده است، در این میان، بسیاری از افراد هنگام استفاده از این گوشی‌ها، با مشکلاتی روبرو می‌شوند. این مشکلات از مسائل سخت افزاری همچون شکستن ال سی دی تا مشکلات نرم‌افزاری همچون پرشدن زود هنگام حافظه گوشی را در بر می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، نکته‌ای که باید به آن توجه شود، این است که همه متخصص تعمیرات موبایل نیستند و بسیاری از این مشکلات به تخصص نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی ممکن است با دستکاری و تعمیرات خانگی، دستگاه برای مدتی به کارش ادامه دهد اما زود از کار خواهد افتاد. از این رو است که علاوه بر امکاناتی مثل تعمیر آنلاین تلفن همراه، آموزش تعمیرات موبایل هم به میدان آمده است، تا افرادی که به این کار علاقه دارند، آن را در کنار افراد خبره آموزش ببیند و برای خود فرصت‌های شغلی ایجاد کنند.

بنابراین، در ادامه علاوه بر معرفی رایج‌ترین مشکلات تلفن‌های همراه و راه حل‌هایی برای رفع آن، پیشنهاد می‌شود در صورت بروز مشکل، به تعمیرکاران متخصص مراجعه کرده یا از مراکز معتبری کمک بگیرید که تعمیر موبایل آنلاین ارائه می‌دهند.

باتری گوشی زود خالی می‌شود!

از دست دادن شارژدهی اولیه با گذر زمان، در گوشی‌های هوشمند امری اجتناب ناپذیر و تنها کاری که می‌توان برای آن انجام داد، «پیشگیری» است. در واقع، میزان و نوع استفاده از گوشی تعیین‌کننده هستند. بهتر است گوشی خنک نگه داشته شود، اپلیکیشن‌های فعال در پس‌زمینه محدود شوند، از ویجت‌های زیاد استفاده نشود و… همچنین به روز نگه داشتن سیستم عامل گوشی، به بهینه‌سازی باتری آن کمک می‌کند.  اما اگر با وجود همه این کارها، باتری گوشی همچنان زود شارژ خالی می‌کند، باید به تعویض آن فکر کرد! البته با توجه به رواج محصولات فیک و تعمیرکاران تقلبی، بهتر است برای این کار به مراکز قابل اعتماد مراجعه شود.

حافظه گوشی همیشه پر است!

این مشکل، عموما در گوشی‌های هوشمندی که میان‌رده و پایین‌رده اند، رخ می‌دهد، اما می‌توان با حذف اپلیکیشن‌های غیرضروری، انتقال عکس‌ها از موبایل به هارد دیگر، حذف اطلاعات کش اپلیکیشن‌ها و … آن را تا حدودی برطرف کرد.

گوشی موبایل اندرویدی هنگ می‌کند!

هنگ کردن، بیشتر در گوشی‌های اندرویدی دیده می‎شود. بیشتر این مشکل را می‌توان به سخت افزار ضعیف و توانایی پایین پردازنده و رم، ربط داد. خالی کردن حافظه گوشی و به حداقل رساندن تعداد اپلیکیشن‌های نصب شده روی آن و همچنین دوری از اجرای تسک‌های سنگین در موبایل می‌تواند تا حد زیادی مشکل هنگ کردن را برطرف کند. علاوه بر آن، روت کردن گوشی و استفاده از کاستوم رم، یک راه حل برای هنگ کردن به شمار می‌رود. تعمیرکاران متخصص موبایل به خوبی آن را انجام می‌دهند. اگر هیچکدام از این کارها جوابگو نداد، پیشنهاد می‌شود گوشی ریست فکتوری شود تا به تنظیمات کارخانه برگردد. ریست فکتوری کار ساده‌ای است، اما از آنجا که ممکن است هنگام آن، اطلاعات زیادی از دست بروند، پیشنهاد می‌شود آن را به یک متخصص بسپارید!

شکستن ال سی دی موبایل

سهل‌انگاری کاربران گوشی‌های هوشمند، گاهی کار دستشان می‌دهد. شکستن ال سی دی نمایشگر گوشی موبایل هم ناشی از همین موضوع است. زمانی که صفحه موبایل بشکند، باید تعویض تاچ ال سی دی گوشی یا تعویض گلس شکسته صفحه موبایل با توجه به شرایط به وجود آمده در دستور کار قرار گیرد و انجام این تعمیرات هم ساده نیست و باید توسط کارشناسان با تجربه و ضمن بکارگیری تجهیزات مناسب انجام شود.

گوشی آب خورده را چه کنیم؟

هنگامی که گوشی، در برخورد با مایعات قرار می‌گیرد، ابتدا باید خاموش شود، بسیاری از مردم معتقدند قرار دادن در کیسه برنج یا گرفتن سشوار روی آن، می‌تواند رطوبت آن را بگیرد. برای اطمینان بهتر است گوشی توسط تعمیرکار باز شود و خشک شود چرا که در غیر این صورت به دلیل سولفاته شدن هر لحظه ممکن است از کار بیفتد.

در تمامی موارد بالا سخن از تعمیرکار موبایل به سراغ آمد، در واقع نمی‌توان بدون یک متخصص کار را کامل و درست انجام داد و اینجاست که به اهمیت تعمیرات موبایل پی می‌بریم!

تعمیر موبایل

اکنون می‌دانیم که علاوه بر اینکه تعمیرات موبایل نیاز به تخصص دارد، مشکلات گوشی‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کند، برای مثال گوشی‌های اندروید بیشتر از هنگ کردن رنج می‌برند و گوشی‌های آیفون، مبتلای ال سی دی شکسته هستند. حتی ابزار تعمیر موبایل آیفون با تعمیر موبایل سامسونگ متفاوت است. بنابراین شاید هر برندی، تعمیرکار خاص خود را نیاز داشته باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ

قطعات سامسونگ، به دلیل رایج بودن این گوشی‌ها در ایران، در دسترس هستند، اما این رواج، باعث زیادشدن قطعات فیک نیز می‌شود. پس تعمیرات تخصصی سامسونگ و دیگر برندها، هنگامی برای کاربران چالش برانگیز می‌شود که از کیفیت کار و خدمات تعمیر کار اطمینان نداشته باشند. در این اوضاع، آقای تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات اورجینال و کادری مجرب تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ را ارائه می‌دهد.

تعمیر گوشی آیفون

همه در این مورد توافق دارند که شرکت اپل گوشی‌های باکیفیتی به بازار عرضه می‌کند. اما حتی این گوشی‌ها هم خراب می‌شوند و اتفاقا به تعمیرات تخصصی نیاز دارند، وگرنه تمام هزینه‌شان بر باد می‌رود. آقای تعمیرات موبایل، تعمیرات تخصصی آیفون را هم بر عهده گرفته است و کاربران آن را یاری می‌کند.

تعمیر گوشی شیائومی

گوشی شیائومی، در سال‌های اخیر رایج شده است و به موازات این رواج، احتمال اینکه افراد بیشتری به تعمیرات و خدمات جانبی آن احتیاج داشته باشند بالا می‌رود. از این رو آقای تعمیرات موبایل ، تعمیرات تخصصی شیائومی را از عیب یابی گرفته تا تعویض سوکت، در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از قطعات اصل، انجام می‌دهد.

خرید گوشی خراب

تلفن‌های همراه گاهی دچار مشکلات جدی می‌شوند که تعمیر آن هزینه بر خواهد بود و اصطلاحا صرف اقتصادی ندارد، در این صورت صاحب محصول مجبور می‌شود که گوشی تلفن همراه را کنار بگذارد یا بفروشد در صورتی که تلفن شما دارای قطعات سالم باشد می‌توان از قطعات آن برای تعمیر همان مدل تلفن همراه استفاده کرد، آقای تعمیرات موبایل ارایه دهنده خدمات خرید فروش موبایل خراب شما می‌باشد، در صورتی که قصد فروش موبایل خراب خود را دارید می‌توانید از طریق درخواست آنلاین فروش گوشی خراب و یا تماس با شماره‌های موجود در سایت آقای تعمیرات موبایل با ما تماس حاصل نمایید.

تعمیر تلفن همراه را به کجا بسپاریم؟

با توجه به تمام مواردی که در این مطلب به آن اشاره شد، مشخص می‌شود که برای درخواست تعمیر موبایل باید به یک مرکز متخصص مراجعه کرد. بهترین تعمیرات موبایل هم آنجاست که کادر آن از افراد متخصص تشکیل شده باشد و انواع خدمات را در بهترین زمان ممکن – تعمیرات موبایل فوری – ارائه دهد. آقای تعمیرات موبایل، علاوه بر آن که تعمیر موبایل در محل را ارائه می‌دهد، در حوزه تعمیرات موبایل آنلاین هم دستی بر آتش داشته و تعمیرات موبایل 24 ساعته دارد. این مجموعه مفتخر است که برای ارائه محصولات صد در صد اورجینال در حوزه لوازم جانبی موبایل و تبلت، فروشگاه آقای تعمیرات موبایل را راه‌اندازی کرده است و حتی گوشی‌های خراب مشتریان را خریداری می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیر موبایل تعمیر گوشی سامسونگ تعمیر گوشی آیفون تعمیر گوشی شیائومی آموزش تعمیرات موبایل تعمیر موبایل سامسونگ تعمیر تلفن همراه تعمیر در محل تعمیرات تخصصی آیفون تعمیرات تخصصی سامسونگ تعمیر موبایل آنلاین تعمیرات موبایل آنلاین بهترین تعمیرات موبایل تعمیر موبایل در محل تعمیرات تخصصی تعمیر موبایل اپلیکیشن ها تلفن همراه هنگ کردن ال سی دی گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

افراد مختلف با توجه شدت و نوع بیماری و همچنین سطح سلامتی شان ممکن است علائم مختلفی را در اثر ابتلا به ورم معده تجریه کنند. به طور کلی رایج‌ترین علائم بروز بیماری گاستریت عبارتند از:

دل درد، سوزش معده، رفلاکس اسید معده، سوء هاضمه، بروز علائم بد گوارشی بعد از خوردن غذا، حالت تهوع، استفراغ، احساس پر بودن ناحیه بالایی شکم بعد از مصرف غذا، نفخ، سکسکه، کم شدن اشتها، مدفوع سیاه رنگ، استفراغ خون یا موادی شبیه قهوه و ….

در صورت مشاهده این علائم و داشتن تجربه بیماری‌های عفونی معده مانند زخم معده، بهتر است در اولین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تشخیص به موقع و زود هنگام در درمان بیماری گاستریت بسیار موثر است.

چه عواملی خطر بروز گاستریت معده را افزایش می‌دهند؟

استفاده مکرر از برخی دارو‌ها و مسکن‌های رایج مانند آسپرین و ایبوپروفن بدون تجویز پزشک می‌تواند باعث ایجاد پیش زمینه بیماری گاستریت شوند. علاوه بر این مصرف نوشیدنی‌های الکلی، استرس شدید و افزایش سن نیز عواملی هستند که می‌توانند خطر ابتلا به بیماری گاستریت را افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • (تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟