Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@03:52:54 GMT

مکتب سردار سلیمانی سرلوحه رفتار مدیران باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۵۱۰۷

مکتب سردار سلیمانی سرلوحه رفتار مدیران باشد

مهرعلی حق‌گویان گفت: ترویج مکتب حاج قاسم در حقیقت به معنای ترویج فرهنگ عدالت خواهی، اعتماد به نفس و خودباوری، مبارزه با فساد، انگیزه بالا برای خدمت به مردم، امیدآفرینی و تقویت روحیه تحرک و کار و تلاش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرعلی حق‌ گویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به دلایل ماندگاری سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم عزیز در حقیقت الگوی تمام عیار اخلاص و عمل بود که با تقوای الهی تمامی کارها را با نیت خدایی انجام می‌داد و همین بزرگترین رمز موفقیت این شهید گرانقدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سردار سلیمانی مظهر عدالت، انصاف و خدمتگزاری صادقانه است و با روحیه خستگی‌ناپذیر و ولایتمداری خود همواره به دنبال کسب رضایت خداوند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی دوستدار وطن و وفادار به انقلاب و نظام بود که با ساده زیستی و به دور از هرگونه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری، خدمت به مردم و نظام را سرلوحه کارهای خود قرار می‌داد.

ترویج مکتب حاج قاسم یعنی امیدآفرینی و تقویت روحیه کار و تلاش

وی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مسئولی مردمی و همواره در کنار آحاد جامعه بود که بسیار بیت‌المال را رعایت می‌کرد و با مردم صادق بود؛ همچنین مسئولیت پذیری ایشان زبانزد همگان بود.

حق‌گویان با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی شهید سلیمانی بیان کرد: مسئولیت پذیری، رعایت بیت‌المال، اعتقاد به نیروی جوانان و تکیه به توان داخلی و مردمی بودن از نکات ارزنده این شهید بوده و لازم است مدیران از مکتب و الگوی رفتاری آن درس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولان ویژگی‌های سردار سلیمانی همچون عدالت، انصاف و ولایتمدار بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند به طور یقین نگاه بسیاری از مردم نسبت به آنان تغییر کرده و اعتقاد خاصی به کارآمدی و تعهد مسئولان پیدا می‌کنند.

این مسئول ابراز کرد: هم اکنون در کشورهایی همچون عراق و سوریه و لبنان، عکس حاج قاسم سلیمانی در بسیاری از خیابان‌ها نقش بسته که نشان از شجاعت، شهامت و ایستادگی ایشان در برابر کشورهایی دارد که خود را ابرقدرت جهان می‌دانستند ولی در حقیقت قدرت آنان پوشالی است.

حاج قاسم باعث نزدیکی همه دل‌ها از هر گرایش و سلایق سیاسی شد

وی بیان کرد: وقتی قسمت اعظمی از سوریه و عراق به اشغال داعش درآمده بود، حاج قاسم با ایثار و شجاعت و اعتقاد به برتری قدرت خداوند بر تسلیحات نظامی کشورها وارد میدان شد و دشمنان را به عقب نشاند.

حق‌گویان خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی باعث نزدیکی تمامی دلها با هر گرایش و سلایق سیاسی شد و وحدت مستحکمی در داخل کشور و منطقه علیه مبارزه با استکبار به وجود آمد.

وی در پایان گفت: ترویج مکتب حاج قاسم یعنی ترویج عدالت خواهی، اعتماد به نفس و خودباوری، مبارزه با فساد، انگیزه بالا برای خدمت به مردم، امیدآفرینی و تقویت روحیه تحرک و کار و تلاش است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟