Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای زیارت ساحلی و کبگان از توابع بخش کاکی اظهار داشت: در حال حاضر در زمینه مقاوم سازی منازل مسکونی این روستا وضعیت خوبی ندارد که می‌طلبد شورا و دهیار اهتمام ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه اداره آب با قید فوریت نسبت به اصلاح قبوض آب مردم این روستا اقدام کند، افزود: با مشترکین پر مصرف برخورد و افرادی که ساکن روستا هستند باید تعرفه دولتی برای آنها محاسبه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری اضافه کرد: هزینه سرویس دانش آموزان روستا نیز با مشارکت آموزش و پرورش، دهیاری و کمیته امداد و بهزیستی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ کیلومتر شبکه در روستای زیارت نیازمند نوسازی و توسعه است، ادامه داد: اگر در مصرف آب مدیریت نکنیم در تابستان با چالش جدی مواجه خواهیم شد.

فرماندار دشتی از بنیاد مسکن شهرستان خواست پیگیری لازم در زمینه واگذاری زمین‌های روستای کبگان به جوانان از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

نادری خاطر نشان کرد: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان زمینه اشتغال جوانان این روستاها در سایت پرورش میگو فراهم کنند.

کد خبر 5395927

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتی عبدالله نادری ویروس کرونا قاسم سلیمانی بوشهر خطبه های نماز جمعه عکس استانها دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی شهید گمنام کرمانشاه خسارات سیلاب ایام فاطمیه تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا تشییع شهدا سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد