Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با سرمربیان حلقه‌های صالحین شهرستان درمیان اظهار کرد: یگانه راه برای وصول به آرمان‌های انقلاب و روح و جان همه فعالیت‌های فرهنگی بصیرت و آگاهی بخشی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: بر اساس تجربه ۴۰ ساله می‌توان گفت خیلی‌ها از دانش بسیار خوبی برخوردار بودند اما راه را درست تشخیص نداند ولی افراد با تقوا با مدد گرفتن از بصیرت در مسیر قدم برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با بیان اینکه تقوا به انسان مصونیت و بصیرت می‌بخشد، ادامه داد: دشمنان اسلام و به عبارت بهتر دشمنان انسانیت کارشان ایجاد فساد، ترویج اعتیاد و سرگرمی‌های باطل، کشاندن افراد به شهوات و هوس رانی‌ها و کشتن انسان است و حتی حیوانات و نباتات نیز از اقدامات آنان امنیت نداشتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای رسیدن به اهدافشان از مستبدین داخلی استفاده کردند، گفت: در تاریخ ما افرادی چون رضاخان را داریم که ده‌ها روستا را با جنایت و قلدری از مالکیت مردم خارج کرد و به مقابله با اسلام و شعائر دینی چون حجاب برخواست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در دوره رضاخان حتی به مقابله با برخی از کتب و اسناد مکتوب ما برخاستند و بهانه آنان این بود که دوره این کتاب‌ها تمام شده است و این میراث فرهنگی را به عنوان کاغذ سیاه وارد بازار کردند.

افراد بصیر فریب ظاهر سازی‌ها را نمی‌خورند

عبادی با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه‌های دقیق بصیرت، دشمن شناسی است، اظهار کرد: کسانی دشمن را بزک کرده و چهره دیگری از او ارائه می‌دهند اما افراد دارای بصیرت هیچگاه فریب این ظاهر سازی را نمی‌خورند.

وی ادامه‌داد: امروز باید از خود بپرسیم که جنگ‌های اول و دوم جهانی، جنگ تحمیلی علیه ایران و بسیاری از جنایت‌های دیگر را چه کسی راه انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به برخی از جنایت‌های استعمار در دهه‌های اخیر گفت: معلوم نبود اگر حاج قاسم‌ها نبودند، چه بر سر مردم در کشورهای مختلف اسلامی می‌آوردند.

اشاره به یک مفهوم از غرب

عبادی اظهار کرد: وقتی سخن از غرب می‌گوئیم منظورمان غرب جغرافیایی یا جمعیت آن منطقه نیست چرا که در همان نقطه زمین مردمان بسیار خوبی وجود دارند و آنجا هم زمین خدا است، بلکه مقصودمان جبهه سیاسی و فرهنگی حاکم بر آنجا است.

وی با بیان اینکه ممکن است کسی در ایران، کره جنوبی و یا ژاپن باشد ولی از نظر فکری و سیاسی وابسته به آن جبهه باشد، افزود: قرآن کریم تأکید دارد کسانی که دلشان با دشمن پیوند خورده از شما نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن مرتب حرف از پایان انقلاب در یک سال دیگر، ۶ ماه دیگر و… می‌زند و فشارهای زیادی هم وارد کرد ولی هیچگاه به اهدافشان نرسیدند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در این مدت ۷۰ تخت ویژه آی سی یو با تجهیزات کامل، ۲۲ دستگاه آزمایشگاهی پیشرفته، ۳۱ دستگاه شاخص تشخیصی از جمله سه دستگاه ام ار آی برای قاین، فردوس و طبس، ۵۶۴ تخت بیمارستانی، دستگاه سی تی اسکن آنژیو (برای مرکز فوق تخصص قلب بیرجند) و یک دستگاه سی تی اسکن دیگر برای بیماران سرطانی و قلب و عروق با کمک دولت تأمین شده است.

موسوی میرزایی افزود: در دولت سیزدهم همچنین ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی تکمیل شده و علاوه بر طرح‌های توسعه بیمارستان‌های بشرویه، درمیان و سرایان، برای قاین، نهبندان، زیرکوه و طبس هم پروژه فعال است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ نفر دستیار تخصصی پزشک در هشت رشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به تحصیلند گفت: هم اکنون ۶۵ کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعال است و علاوه بر آن ۲۱۱ دانشجوی تحصیلات تکمیلی هم در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، جراحی اعصاب، بیماری‌های داخلی، قلب، رادیولوژی، جراحی عمومی و ... در حال تحصیلند تا به جمع جامعه‌ی پزشکی بپیوندند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: ۴۳ مرکز سلامت شهری، ۶۱ مرکز سلامت روستایی، ۷۱ پایگاه بهداشتی، ۳۲۶ خانه بهداشت، ۸۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲ پایگاه امداد هوایی در خراسان جنوبی خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

وی گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خصوصی و دولتی مهمترین هدفگذاری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که هم اکنون حدود ۹ هزار پرسنل دانشگاه، برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر