Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت الاسلام پژمان طهماسبی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک می‌گوید خیرین این شهرستان به مناسبت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی، سالروز ۹دی ماه و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای کمک به نیازمندان مبالغی را به این نهاد مقدس کمک کردند.

او گفت: با جمع آوری کمک‌ها و نذروات خیرین توانستیم ۱۶ عدد بخاری و ۶ عدد کولر گازی پنجره‌ای ۲۴ هزار را خریداری کرده و به مددجویانی که از داشتن این امکانات محروم بودند، اهدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حجت الاسلام طهماسبی این وسایل‌های سرمایشی و گرمایشی به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک، ضمن قدردانی از خیرینی که این اقدام زیبا را انجام دادند یادآور شد که هنوز بسیاری از مددجویان ما از امکانات اولیه زندگی مانند وسایل گرمایشی و سرمایشی برخوردار نیستند.

این مقام مسئول علت آن را بالا بودن قیمت وسایل دانست که به سختی قابل تامین هستند و از همین رو نیاز به حمایت بیشتر افراد نیکوکار شهرستان اندیمشک است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبته امداد اندیشمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از غیرنظامیان فلسطینی نزدیک منطقه «وادی غزه» واقع در شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌ای در اردوگاه «الجدید» واقع در منطقه النصیرات نوار غزه ۲ فلسطینی را به شهادت رساند و شمار دیگری را نیز زخمی کرد.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در شرق اردوگاه «البریج» واقع در مرکز نوار غزه نیز شهادت یک فلسطینی و زخمی‌شدن چند تن دیگر را در پی داشت.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شهرک «النصر» واقع در شمال شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی به شهادت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های شرقی شهر غزه نیز شاهد حمله‌های توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای در اطراف چادرهای آوارگان در منطقه «المواصی» واقع در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

مرکز شهرک «خزاعه» واقع در شرق خان‌یونس نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

کد خبر 6090238

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه