Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@16:53:48 GMT

کلاهبردار اقامت در اروپا دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۶۰۳۰

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از شناسایی و دستگیری عامل اصلی کلاهبرداری با وعده اخذ ویزای اقامت در کشور اروپایی خبر داد. ناطقان: سرهنگ محمدهاشم قسام ، در تشریح این خبر بیان کرد: با ارجاع پرونده قضائی به شکایت خانمی جوان مبنی بر کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی از وی و همسرش با وعده اخذ ویزای اقامت در کشوری اروپایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی به شاکی وعده اخذ ویزای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی داده و وی را به شخصی دیگر به نام مستعار «ر.م» معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا ادامه داد: شاکی و همسرش با ترغیب آقای «ر.م» طی چند مرحله مبلغ ۳ میلیارد ریال به حساب وی واریز و برای انجام اقدامات مقدماتی به کشور ترکیه عزیمت می کنند اما شخص مذکور ویزای کشوری ثالث به آنان ارائه می‌دهد که در فرودگاه ترکیه مشخص می شود ویزا جعلی است.

سرهنگ قسام اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات اولیه، افسران پلیس فتا با ردگیری‌های تخصصی و اقدامات فنی موفق شدند متهم را در استان آذربایجان غربی (شهرستان ماکو) شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و همکاری با پلیس آن شهرستان وی را دستگیر کنند.

وی از انتقال متهم به شهرستان فسا اشاره کرد و گفت: افسران پلیس یکی دیگر از اعضای باند که عامل حواله وجوه واریزی شاکی به دفتری در ترکیه برای تحویل به آقای (ر.م) بوده را شناسایی و مترصد دستگیری وی هستند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد بی جا و بی مورد به افراد ناشناس که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وعده های مختلف می‌دهند جدا خودداری کنید. منبع: مهر برچسب ها: کلاهبردار اقامت در اروپا ، دستگیر ، اخذ ویزا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کلاهبردار اقامت در اروپا دستگیر اخذ ویزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر