Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@22:31:32 GMT

توقف تولید سدان فولکس واگن پاسات

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۶۱۵۴

توقف تولید سدان فولکس واگن پاسات

فولکس واگن آخرین نسل از سدان پاسات را فقط تا پایان سال ۲۰۲۲ تولید خواهد کرد. بر اساس گزارش Autocar، این برند آلمانی به تولید سدان چهار پاسات در اروپا پایان داده است. دلیل این تصمیم این است که فولکس واگن آرتئون جای این خودرو تولید خواهد شد.

آنطور که خبر‌ها حکایت دارند تولید این خودرو (سدان فولکس واگن پاسات) در سال ۲۰۲۳ متوقف می‌شود و به نظر می‌رسد که این خودروساز قصد راه اندازی خط تولید خودرویی دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل فعلی پاسات B ۸ که قرار است در سال ۲۰۲۳ اصلاح شود، بر روی پلتفرم به روز شده MQB ساخته خواهد شد.

با وجود تغییرات چشمگیری که روی این خودرو اعمال شده، نسل فعلی این خودرو تنها به عنوان یک مدل با سقف بلند به بازار آمریکا راه پیدا خواهد کرد. مدل اصلی فولکس واگن پاسات از زمانی که توسط "جورجتو جوجارو" در دهه ۷۰ عرضه شد، به عنوان یک سدان و یک ون در دسترس بوده است.

تولید سدان فولکس واگن پاسات به پایان رسید

ما وب‌سایت‌های مختلف اروپایی فولکس‌واگن را بررسی کردیم و این بررسی‌ها نشان می‌دهد که خودرویی مانند پاسات تا به امروز ارائه نشده است. گمان می‌رود توقف تولید پاسات راه را برای فولکس‌واگن Aero B آینده هموار کند. سدان تمام الکتریکی در حال حاضر در حال توسعه است که از طراحی مفهومی ID Space Vizzion در سال ۲۰۱۹ الهام گرفته است.
تولید سدان فولکس واگن پاسات به پایان رسید

از آنجایی که این کانسپت به عنوان یک واگن عرضه شد، انتظار می‌رود که Aero B به عنوان یک سدان و یک ون، درست مانند پاسات، وارد بازار شود.

بر اساس گزارش ها، Aero B نام آزمایشی این مدل است. فولکس‌واگن می‌تواند آن را برای پیروی از قرارداد نام‌گذاری شناسه خودرو‌های برقی تغییر دهد، اما انتظار می‌رود اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی شود.

تولید سدان فولکس واگن پاسات به پایان رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تولید تولید نفت تولید ناخالص داخلی تولید برق عنوان یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6092890

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • قول وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد