Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در مراسم بزگداشت ۲۳۶ شهید سرافراز شهرستان بیضا در روستای شیخ عبود برگزار شد گفت: شهدا همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما به استقلال در همه زمینه‌ها برسیم.

آیت الله لطف الله دژکام با بیان این که شهادت یک امتحان الهی است، گفت: همه ما به شکلی در طول زندگی مورد امتحان قرار می‌گیریم که امیدواریم به لطف و عزت خانواده شهدا ما بتوانیم در امتحانات مختلف سربلند خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: جهانیان به این نتیجه رسیده اند که به پشتوانه این شهدا ما توانسته ایم به جایگاه‌های رفیع در همه زمینه‌ها دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان این که دشمن به برکت پیشرفت‌های ما از تهدید جنگ علیه ما دست برداشته است، گفت: دشمن همچنان به دنبال ایجاد فشار‌های اقتصادی بر مردم است و اگر در مقابل تحریم‌های اقتصادی و گرانی‌ها و مشکلات دیگر ناشی از تحریم ها، مقاومت کنیم، قطعا موفقیت نصیب ما خواهد شد.

آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به رشات شهدا در ۸ سال دفاع مقدس گفت: روستای شیخ عبود با تقدیم ۲۷ شهید به کشور عزیزمان، یکی از روستا‌های شهید پرور کشور است و برگزاری یادوراه این شهدا برای آن است که آن‌ها را فراموش نکنیم.

او گفت: اگر باور‌های شهدا را قبول کنیم، مسائل زندگی خود در دنیا و آخرت را حل خواهیم کرد.

مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان بیضا به مناسب سالروز عملیات کربلایی ۵ بود. شهرستان بیضا ۳۰ شهید دفاع مقدس دارد که ۲۷ شهید اهل روستای شیخ عبود بودند و ۱۰ نفرشان در عملیات کربلای ۵ به درجه شهادت رسیدند.

در این مراسم به خانواده شهدای شهرستان بیضا شناسنامه شهدا اهدا و نمایشگاهی از کتاب و صنایع دستی مختلف مرتبط با شهدا در حاشیه این یادواره برگزار شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه شیراز یادواره شهدا شهرستان بیضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری