Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:51:53 GMT

مدیرکل محیط زیست زنجان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۶۷۹۲

مدیرکل محیط زیست زنجان منصوب شد

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان -  محمدرضا یافتیان استاد شیمی دانشگاه زنجان مدیرکل محیط زیست زنجان شد.

یافتیان متولد تیر ماه ۱۳۴۴ تهران است و پس از سپری کردن دوره‌های تحصیلی تا مقطع کارشناسی وفارغ‌التحصیلی در رشته شیمی محض دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۶۸، تا سال ۱۳۷۰ در دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول به تحصیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در نیمسال آخر تحصیل در این مقطع همکاری خود را با دانشگاه زنجان برای تدریس دروس تخصصی شیمی تجزیه آغاز کرده و از سال ۱۳۷۱ در قالب عضو هیات علمی طرح سربازی همکاری با دانشگاه زنجان را ادامه داده است.

وی تحصیلات خود را در مقطع دکترا در گرایش شیمی فیزیک و تجزیه اخذ در فرانسه انجام داده است و پس از بازگشت به زنجان در سال ۱۳۸۲ به مرتبه علمی دانشیاری و در سال ۱۳۸۶ به مرتبه علمی استادی ارتقا یافته است.

در سال ۱۳۹۵ به مدت یک سال فرصت مطالعاتی را در دانشگاه ملبورن استرالیا در آزمایشگاه شیمی تجزیه محیط زیستی سپری و تاکنون در ۱۵۰ مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسانده است.

راهنمایی بیش از ۱۲۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۰ دانشجوی دکتری را بر عهده داشته و در حوزه مدیریت اجرایی نیز به عنوان مدیر گروه شیمی، رئیس دانشکده علوم، مدیر امور آموزشی دانشگاه، مدیر امور پژوهشی دانشگاه، معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه، شورای دانشگاه، هیات ممیزه و کمیسیون تخصصی هیات امنا دانشگاه فعالیت فعالیت کرده است.

مراسم تکریم آبسالان مدیرکل سابق محیط زیست و معارفه محمدرضا یافتیان مدیرکل جدید فردا دوشنبه ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست دانشگاه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد