Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@23:31:03 GMT

شبی با قهرمانان به میزبانی شهرداری اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۷۶۴۴

شبی با قهرمانان به میزبانی شهرداری اصفهان

شب گذشته و به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن ویژه برنامه شبی با قهرمانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویژه برنامه "شبی با قهرمانان" به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان شب گذشته _یکشنبه ۱۹ دی ماه_ در باشگاه شماره ۲ شهرداری اصفهان برگزار شد. در این برنامه از قهرمانان و مدال‌آوران اخیر ایران در آوردگاه‌های جهانی، بازیکنان خارجی و ارامنه باشگاه‌های اصفهان و تیم‌های فوتسال آقایان و والیبال بانوان شهرداری اصفهان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مدیران شهر و استان به ترتیب علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهروی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان، مجتبی شاهمرادی مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان، منصور سلطانی‌زاده مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، حسین زیبایی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان، محسن شکل‌آبادی معاونت فرهنگی باشگاه سپاهان، علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در این مراسم حاضر بودند.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین مهروی‌پور عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: به نمایندگی از همکاران در شورای ششم شهر اصفهان در خدمت شما هستم. تاکید ویژه در شورای ششم روی فرهنگ و ورزش از باب سلامت مردم است و افتخار می‌کنیم حامی ورزش شهر، استان و شهرستان‌مان باشیم‌. افتخار می‌کنیم که حامی عزیزانی باشیم که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های بین الملل به اهتزاز درآورده‌اند.

وی افزود: انشاالله در سال ۱۴۰۱ خبرهای خوشی از ورزشکاران ایران و اصفهان بشنویم و بتوانیم تا آنجا که قوانین دست‌مان را باز گذاشته و در توان مان است انجام وظیفه کنیم.

طرفدار سپاهان بوده‌ام و در عین حال به ذوب آهن نیز علاقه داشته‌ام

در ادامه علی قاسم زاده، شهردار اصفهان اظهار کرد: حضور در جمع شما سعادت بود. به خصوص مهمان عزیزی که ارامنه هستند و سال جدید میلادی را به آنها تبریک می گویم. سال خوبی را در پیش داشته باشید. از اینکه در شهر ما هستید خوشحالم و امیدوارم از کماکان خوب، خوش و موفق باشید.

وی ادامه داد: نکته‌ای که باید بگویم این است که قیمت هر شهری به سرمایه‌های آن شهر است. یکی از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی هر شهر، قهرمانان و ورزشکاران آن شهر است. خوشبختانه شهر اصفهان به لظف وجود باشگاه‌های بزرگی مثل ذوب آهن و سپاهان شهر سرمایه دار از لحاظ ورزشی به حساب می‌آید و امیدوارم که روز به روز بتوانیم این سرمایه را در شهر تقویت کنیم و در کنار ورزشکاران روز به روز قیمت شهر را افزایش دهیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در کنارتان هستیم. همیشه پیگیر مسابقات شما هستیم مسابقات شما را می بی نم. پنهان نکنم از بچگی طرفدار سپاهان بوده‌ام و در عین حال به ذوب آهن نیز علاقه داشته‌ام. آقای نوید کیا غم و شادی ما به شما گره خورده است. ما در این دوره به قهرمانی سپاهان در این دوره لیگ برتر دلبسته ایم. دو سه هفته‌ای که تیم سپاهان در نتایج نوسان پیدا کرد خانواده ما مغموم بود و در یکی دو هفته اخیر نسبتاً حال و هوا عوض شد. انشاالله روی ریل پیروز پیش بروید و بتوانیم سال‌های بعد پذیرای حضور همه عزیزان و به قول آقای شاه مرادی با یک سالن پر جمعیت تر در کنار ورزشکاران بیشتر باشیم.

مجتبی شاهمرادی، مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: واقعیت این است که اگر قرار است اصفهان شهر زندگی باشد، بخشی از این زندگی شور و نشاط است که بخش اصلی آن به نظرم، ورزش است و شما ورزشکاران هستید که کمک می‌کنید قلب ورزش شهرمان بهتر بتپد.

وی با بیان اینکه هر شهری یک قصه دارد، اظهار کرد: وجود اسطوره‌هایی مثل شما باعث می‌شود بتوانیم نظر نسل بعدی را به خود جلب کنیم.

شاهمرادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت شهردار اصفهان بتوانیم قدم‌هایی مهمی را برداریم

از شهردار می‌خواهم هوای منطقه ۱۰ را داشته باشد!

محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان گفت: سال نو میلادی به همه عزیزان و به خصوص میگوئل و دو نفر از بازیکنان و خانواده محترم‌شان و همه عزیزان مسیحی تبریک بگویم. از شهردار محترم

وی با اشاره به محل برگزاری جلسه در خیابان لاله و منطقه ۱۰ شهردای اصفهان، اظهار کرد: بچه همین محل هستم و یک پارتی‌بازی بکنم و از شهردار بخواهم هوای منطقه ۱۰ را داشته باشند.

محمدرضا ساکت مدیر عامل سپاهان، در رابطه با این مراسم، گفت: شبی با قهرمانان ابتکاری ارزشمند از سوی سازمان فرهنگی رفاهی شهرداری اصفهان و معاونت ورزشی این سازمان بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تبریک سال نو میلادی، اظهار کرد: مطابق با رسوم و فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی، احترام و تکریم به بازیکنانی که به عنوان میهمانان خارجی در باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن هستند و به عنوان یک فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی سال نو میلادی و میلاد حضرت مسیح را به خود و خانواده‌شان تبریک می‌گوئیم.

امیدوارم در سال نو میلادی قهرمان لیگ برتر و آسیا شویم

گئورگی گولسیانی، مدافع سپاهان در خصوص مدت زمان حضورش در اصفهان و بهترین خاطره خود در این شهر، گفت: ۵ سال است در اصفهان زندگی می‌کنیم. یکی روزها در هتل بود که با خانم‌شان ازدواج کردم.

مدافع گرجستانی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد فرزندانش فوتبالیست شوند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: تمام پدرهایی که فوتبالیست هستند دوست دارند، فرزناندشان فوتبالیست شوند.

گولسیانی آرزوی خود برای سال نو میلادی را این گونه تصریح کرد: در ابتدا آرزوی سلامتی برای مردم شهر اصفهان و ایران دارم. امیدوارم سال آینده میلادی برایمان سال خوبی بوده و قهرمان لیگ و حتی لیگ قهرمانان شویم. واقعاً از هارمونی که در تیم هست لذت می‌برم و همیشه منتظرم زودتر برویم و بازی کنیم.

میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان درباره حضورش در این مراسم، گفت: باعث افتخار هست که اینجا هستم و خیلی لذت بخش است. من و گئورگی بدون خانواده هستیم. از صمیم قلب از کسانی که این مراسم را برپا کردند، تشکر می‌کنم.

وی در رابطه با حضورش در اصفهان، خاطر نشان کرد: خاطرات خیلی خوبی از شهر اصفهان دارم حدود ۵ سال است در اصفهان؛ یک سال در ذوب‌آهن و چهار سال در سپاهان تنها چیزی که برایم مهم است این است که قهرمانی لیگ را با سپاهان به دست آوریم.

خوشحالم باعث افتخار جامعه ارامنه هستم

مانیا شاه‌جهانیان، مربی بدنسازی و از ارامنه اصفهان، گفت: خیلی خوشحالم به عنوان یکی از ارامنه اصفهان باعث افتخارات کوچکی باعث شهر و جامعه ارامنه شدم عضو تیم ملی قایقرانی بودم و اکنون هم مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران هستند. افتخار داشته‌ام پنج سال به عنوان مربی بدنساز تیم بسکتبال و امسال هم به عنوان مربی بدنسازی تیم والیبال در خدمت باشگاه پر افتخار ذوب‌آهن بودم.

وی ادامه داد: در پایان سالی سرشار از برکت را برای مردم اصفهان و ایران آرزو می‌کنم.

رسول معتمدی ملی پوش وزنه بردار تیم ملی و باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: اگر افتخاری در ورزش بدست می‌آوریم برای شادی دل مردم است. این افتخار نصیبم شد که در سال ۲۰۲۱ بهترین وزنه بردار جهان در دسته ۱۰۲ کیلوگرم انتخاب شوم. خدا را شاکرم چند هفته قبل نیز در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلای جهان را برای استان اصفهان و ایران بدست آورم.

به گزارش ایمنا، قهرمانان و بزرگان ورزشی اصفهان به همراه بازیکنان و مربیان خارجی تیم فوتبال سپاهان در این برنامه حضور داشتند. محرم نوید کیا، میگوئل تکسیرا، کریستوفر کنت، گئورگی گولسیانی، علیرضا مختاری، یکتا جمالی، رسول معتمدی، آنیا هوسپیان، مانیا شاه جهانیان، رسول جزینی، محسن نصر اصفهانی و ابراهیم مؤمنی، از دیگر میهمانان این برنامه بودند.

کد خبر 547700

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باشگاه سپاهان باشگاه ذوب آهن محرم نویدکیا شهردار اصفهان علی قاسم زاده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبی با قهرمانان شهرداری اصفهان شهردار اصفهان باشگاه سپاهان سازمان فرهنگی سال نو میلادی شهر اصفهان مدیر عامل ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، این سازمان نسبت به رفع مشکل درختان خطرآفرین اقدام کرده است.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش میزان سقوط درختان خشک در شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر برای پیشگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی در روزهای تعطیل اقدام به ایمن‌سازی خیابان‌ها، حذف و اصلاح درختان خطرآفرین کرده است.

وی افزود: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نسبت به رفع مشکل درختان خطرآفرین اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسالت سازمان پارک‌ها نگهداری از میراث چندین ساله اصفهان است.

حق‌شناس با اشاره به درختان با تاج سنگین بیان کرد: مسئولان تلاش کردند در صورت سلامت درخت برای حفظ آن، تنها شاخه‌ها یا دستک‌های خطرآفرین و مزاحم را حذف کنند.

وی خاطرنشان کرد: درختان خشک با سقوط احتمالی روبه‌رو هستند و باید قبل از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو نسبت به رفع خطر آن‌ها اقدام شود؛ درختان مسن نیز که به سن بهره‌برداری رسیده‌اند، در سطح شهر شناسایی شده‌اند و با تأیید کمیسیون حفظ و گسترش، در حال ایمن‌سازی هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن‌سازی درختان به دلیل خلوت بودن شهر در روزهای تعطیل انجام شده است تا به‌آسانی از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو جلوگیری شود.

کد خبر 750971

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • اجرای ۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۷ اصفهان
  • چیزی به‌نام دلالی قبر در اصفهان نداریم
  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است