Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@08:18:51 GMT

افشای دروغ‌پردازی سعودی‌ها در مورد سایت موشکی انصارالله +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۸۱۴۰

افشای دروغ‌پردازی سعودی‌ها در مورد سایت موشکی انصارالله +فیلم

‍‍‍‍‍‍

مقامات یمنی تصریح کردند که سخنگوی ائتلاف سعودی در یک رسوایی بزرگ با انتشار کلیپی تقطیع شده از یک فیلم آمریکایی آن را سایت موشکی انصارالله در الحدیده خواند.

به گزارش مشرق، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در یک رسوایی آشکار و ورشکستگی بزرگ، ادعا کرد که موشک‌هایی را در بندر رصد کردن، در حالی که تصاویر ادعایی از یک فیلم آمریکایی در عراق به سرقت رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انتشار تصاویری از محموله تسلیحاتی کشتی اماراتی توقیف شده +عکس و فیلم

به گزارش المسیره، یحیی سریع افزود: همه دغدغه ائتلاف متجاوز از  از ابتدا، دروغگویی، جعل واقعیت‌ها و تلاش برای عوام فریبی بوده اما دروغگو آخر رسوا می‌شود.

رئیس هیات مذاکره کننده ملی دولت نجات ملی یمن نیز تاکید کرد: این یک رسوایی بزرگ است که سخنگوی ائتلاف متجاوز با تقطیع کلیپی از یک فیلم آمریکایی ادعا می‌کند که تصاویر آن متعلق به یک سایت موشکی انصار الله در الحدیده است.

دانلود

وی افزود: ائتلاف متجاوز می‌خواهد خسارات میدانی خود را با پیروزی‌های ساختگی و مضحک اطلاعاتی و رسانه‌ای جبران کند.

«عبدالملک العجری» عضو هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز گفت: رسوایی المالکی برای او کافی است تا از صحنه غیب شود؛ همان طور که احمد العسیری سلف او هم متواری شد.

العجری با بیان اینکه رسوایی المالکی به معنای مردود بودن همه ادعاهای ائتلاف متجاوز علیه یمن است، گفت:  انتظار نداشتیم سخنگوی متجاوز آنقدر جسارت داشته باشد که اینچنین دروغ بگوید و برای بستن بندر الحدیده به توجیهات مفتضحانه متوسل شود.

وی تاکید کرد: رسوایی سخنگوی متجاوز باید باعث شرمندگی جامعه جهانی در مورد بسته شدن بندر الحدیده شود.

العجری ادامه داد: کشورهای متجاوز از شکست اهداف خود رنج می برند و کنترل یمن را از دست داده اند و با رفتار تهاجمی خود می‌خواهند القا کنند که کنترل اوضاع را در دست دارند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت یمن سخنگوی نیروهای مسلح یمن یحیی سریع نیروهای مسلح یمن دولت نجات ملی یمن ائتلاف سعودی ترکی المالکی عراق بندر الحدیده خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی