Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای سال جدید (۲۰۲۲) که مجدداً باید ممیزی شویم از ۲۷ آبان ۱۴۰۰ کارگروه را شروع کردیم و جلسه سوم آن با حضور همه اعضا برگزار شد.

محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با ویژه برنامه شبی با قهرمانان که شب گذشته به همت شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه سنت خوبی است که شهرداری اصفهان هر ساله برنامه‌ریزی می‌کند و امسال هم با یک شیوه و نگاه متفاوت مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور بازیکنان خارجی سپاهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از حسن‌های برنامه این بود که فرهنگ مهمان نوازی ایرانی‌ها به بازیکنان خارجی نشان داده شد و این کار جای تقدیر دارد.

کارگروه ویژه مجوز حرفه‌ای باشگاه را با حضور ۱۴ کارشناس تشکیل دادیم

وی با ابراز خوشحالی از اینکه باشگاه سپاهان به عنوان اولین باشگاه مجوز حرفه‌ای را به طور کامل دریافت کرده است، تصریح کرد: آبان‌ماه سال گذشته کارگروه ویژه پیگیری مسائل مجوز حرفه‌ای باشگاه را با حضور ۱۴ نفر کارشناس در بخش‌های مالی، اداری، حقوقی، زیرساخت، فوتبال پایه، امور عمرانی، امور امنیتی، اماکن ورزشی، ورزشگاه و محل مسابقه، امور روابط عمومی و رسانه ایجاد کردیم و مدیریت‌هایی که در حوزه تأمین چمن‌های طبیعی نقش داشتند به این کارگروه اضافه شدند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: از همان تاریخی که اعلام شد، مدارک و اسناد مورد نیاز را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای آماده کردیم. حدود یک هزار و چهارصد برگ، اسنادی است که باید آماده می‌شد و خوشبختانه این اوراق در طول هفت الی هشت ماهی که کارگروه فعالیت کرد، آماده شد و زمانی که پلتفرم مربوطه باز شد مدارک و اسناد را بارگذاری کردیم و ممیزی انجام شد.

برای مسابقات آسیایی درخواست میزبانی می‌کنیم‌

ساکت افزود: این مقررات چیزی است که از سال‌های قبل بوده و در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است و باید مستندات دقیق، روشن، گویا و کامل در دو زبان ارائه شود که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این کار را به خوبی انجام داد.

وی در خصوص ممیزی سال ۲۰۲۲، خاطرنشان کرد: برای سال جدید ۲۰۲۲ که مجدداً باید ممیزی شویم از ۲۷ آبان ۱۴۰۰ کارگروه را شروع کردیم و جلسه سوم آن با حضور همه اعضا برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اضافه کرد: امیدواریم دو باشگاهی که مجوز حضور در مسابقات آسیایی پیدا کردند بتوانند آبروی فوتبال ایران باشند. از اتفاقی که برای سه باشگاه ایرانی افتاد ابراز تأسف می‌کنیم و امیدواریم مشکلات آنها هم حل شود و با توجه به اینکه دو باشگاه دارای قدمت هستند شرایط نرمالی برای حضور در آسیا پیدا کنند.

ساکت با اشاره به اینکه ورزشگاه نقش جهان شرایط مناسبی دارد و آماده است، گفت: برای مسابقات آسیایی درخواست میزبانی می‌کنیم و امیدواریم شرایطی فراهم شود که میزبانی داشته باشیم. مسابقات به هر شکلی برگزار شود، سپاهان خود را برای آن آماده می‌کند.

کد خبر 547711

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان سپاهان اصفهان هواداران سپاهان محمدرضا ساکت حذف سرخابی ها از آسیا حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مجوز حرفه ای برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم