Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-حجت‌الاسلام عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در جلسه قرارگاه عملیاتی سامانه امداد هوشمند ،گفت: ساخت یک هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در استان در دست اقدام است.

۸۰ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند و خوشبختانه کار‌ها در این نهاد با موفقیت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از مجموع مددجویان تحت حمایت ۲۳هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰دانشجو، ویژه هزار و ۷۰۰ نفر بیمار صعب العلاج هستند.

به دو هزار و ۷۰۰ نفر از ایتام و حدود ۱۰ هزار فرزند مشمول طرح محسنین خدمات ارائه می‌شود.

به گفته عالیشاه ۸ هزار فرصت شغلی امسال برای مددجویان ایجاد می‌شود و ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار در این بخش اختصاص یافت.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران سامانه امداد هوشمند مسکن مددجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از حمایت ۵ هزار و ۱۴۰ معلم در این استان از ایتام و محسنین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: توانمندسازی مددجویان و کاهش فقر تحصیلی از مهم‌ترین برنام‌های کمیته امداد است.

او با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان، اضافه کرد: معلمان همواره در پویش‌های احسان و نیکوکاری پیش‌قدم بوده‌اند.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی معلمان، یادآور شد: 5هزار و 140معلم در این استان حامی ایتا و محسنین هستند.

شیخ‌پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از 9 هزار و 710 نفر را به‌عهده گرفته‌اند و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می‌کنند.

او با اشاره به مشارکت معلمان در طرح ایتام و اکرام، اعلام کرد: معلمان لرستان 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود