Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دنیای کنونی ما، هر حرفه ای که تبلیغ نشود و مردم در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشند،بی رونق می‌ماند.باید در جهت بازاریابی و جذب مخاطب بهترین نوع تابلوی تبلیغاتی را سفارش دهید تا در ذهن مشتریان تأثیرگذار باشید.به منظور تبلیغ شغل خود باید قبل از سفارش تابلو اطلاعاتی داشته باشید تا زیباترین نوع تابلو با بهترین روش اطلاع رسانی را از آن خود کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع طراحی و گرافیک،نحوه به کارگیری رنگها،روش درست نورپردازی،همگی از پارامترهایی هستند که فقدان یک نمونه از آنها موجب ضعیف شدن کار و نتیجه نهایی می گردد.

دانستنی هایی قبل از سفارش ساخت تابلو

۱- بودجه خود را از قبل در نظر بگیرید.

تابلو تبلیغاتی که شما برای شغل خود سفارش می‌دهید در واقع نوعی سرمایه گذاری و دوراندیشی محسوب می شود،چرا که هدف از انجام این کار، این است که جای پای خود را در میان رقبایتان محکم کنید.پس از هزینه آن نترسید و به فکر آینده حرفه خود باشید.

تابلوسازی که با متریالهای پیشرفته روز دنیا و طراحی و مواد اولیه با کیفیت،تابلوی مورد نظر شما را می‌سازد،صددرصد هزینه بیشتری نسبت به کسی که مواد معمولی و نامرغوب استفاده می کند،از شما دریافت می کند.شما حتماً مدت زمانی بعد از نصب تابلویی با کیفیت فوق العاده،نتیجه اش را خواهید دید و با کسب درآمدی بالا،هزینه زیاد تابلوی خود را جبران خواهید کرد.

۲- اندازه متناسب تابلوی سفارشی خود را از قبل بدانید.

در واقع تابلوی یک مغازه همانند ویترین آن عمل می کند،بزرگی و کوچکی تابلو خود را درست محاسبه کنید.ابعاد تابلو و مغازه باید با هم هماهنگی داشته باشد تا در نگاه اول بیننده،ناپسند نباشد و در جذب اشخاص،قوی جلوه کند.پس دقت داشته باشید تا اندازه تابلو تبلیغاتی خود را متناسب با محل مورد نظر بیابید و حتی می توانید در این مورد از مشاورین نظر خواهی کنید.

۳- مکان مناسب نصب تابلوی سفارشی خود را از قبل بدانید.

بعد از اینکه اندازه نهایی تابلو خود را محاسبه کردید،باید در نظر بگیرید که مناسب ترین مکان نصب تابلو کجاست.تابلو باید جایی نصب شود که در عین زیبایی،بیشترین زاویه دید و بالاترین تعداد مخاطب را داشته باشد.باید بدانید که مخاطبانتان چه کسانی هستند.اگر رانندگان و اشخاصی که در اتومبیل هستند،مخاطبین شما باشند،بنابراین تابلو باید عمود بر جاده نصب شود تا خواندنش راحت‌تر باشد و یا اگر تبلیغات فروشگاهی باشد و مشتریان آن عابرین پیاده باشد،تابلو باید بر سر در مغازه نصب شود و حتماً فاصله نگاه مشتریان تا تابلو باید مورد بررسی قرار بگیرد،یعنی نه خیلی نزدیک باشد و نه خیلی دور نصب شود.

۴- مواد سازنده تابلوی سفارشی خود را از قبل بدانید.

قبل از سفارش تابلو باید بدانید که آیا تابلوی انتخابیتان مقاومت و استحکام لازم را در انواع شرایط دارد.کیفیت بدنه،رویه و یا حتی رنگکاری تابلو را بررسی کنید.اگر از مواد اولیه مطمئن هستید،سفارش خود را ثبت می‌کنید.

۵- طراحی متناسب تابلوی سفارشی خود را از قبل بدانید.

قبل از سفارش تابلو لوگوی خود را با سلیقه خود طراحی کنید.از کنتراست بالا استفاده کنید و روانشناسی رنگها را مطالعه کنید.

۶- المان های مناسب تابلوی سفارشی خود را از قبل بدانید.

نشانک ها و علائم و المان های کوچک تاثیرگذار بر روی تابلوهای تبلیغاتی را بشناسید.علامتها باید به گونه ای جذاب باشند که بیننده را در نظر اول مجذوب خود کنند.می توانید آنها را از قبل طراحی کنید و به تابلوسازان مراجعه کنید.

۷- نوع تابلوخود را از قبل انتخاب کنید.

تابلوها انواع مختلفی دارند .قبل از سفارش،نوع تابلوی مورد نظر خود را در سایت https://namatabesh.com/  مورد بررسی قرار دهید.داشتن اطلاعاتی در مورد کاربرد تابلوها می تواند کمک شایانی در جذب مخاطب داشته باشد.تابلو کامپوزیت یک نوع از این تابلوها است که برای تبلیغات مناسب است و از آلیاژی سبک و محکم به نام کامپوزیت تشکیل شده است که قابلیت فرم دهی بالایی دارد و رنگ بندیهای متنوعی در آن به کار رفته است و نیاز به شستشو ندارد.

یکی از رایج ترین و متداول ترین نوع مواد به کار رفته در ساخت تابلو های شکیل در صنعت تابلوسازی به حساب می آید که همان طور که از اسمش پیداست از نوعی کامپوزیت بسیار ساده طراحی و تولید شده است و می توانید با نصبی راحت و هزینه مقرون به صرفه آن را در اختیار داشته و به کسب و کار خود رونق دهید. تابلو کامپوزیت حدود 25 سال است که وارد صنعت تابلوسازی شده و توانسته در همین مدت کم طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و می توان به صراحت گفت که بیش از 85 درصد تابلو های ساخته شده در مغازه ها و مکان های مختلف با تابلو کامپوزیت می باشد.

۸- دریافت ضمانت پس از فروش

قبل از سفارش تابلو،تابلوسازان را آنالیز کنید و معتبرترین آنها را انتخاب کنید،چرا که گارانتی که بعد از فروش تابلو از جانب آنها به شما تعلق می گیرد،این امکان را به شما می دهد که در صورت صدمه،به سرعت نسبت به تعویض و یا ترمیم تابلو اقدام کنید.

۹- محتوای مناسب تابلوی خود را از قبل بنویسید.

پیش از سفارش تابلو،سعی کنید متن را با سلیقه خودتان بنویسید.نگارش جزئیات بی اهمیت از حوصله مخاطب خارج است.اطلاعات مهم را بدون هیچ مطلب اضافی در اختیار مخاطب قرار دهید تا بتواند به سرعت تصمیم گیری کند.در حقیقت این مسئله یک امتیاز برای جذب مشتری محسوب می شود.

۱۰- شناسایی شخصیت مخاطبین قبل از سفارش ساخت تابلو.

برای جنسیت و قشر مخاطب خود،قبل از سفارش تابلو اهمیت قائل شوید.توجه داشته باشید که مخاطبان شما چه کسانی هستند.در این صورت می توانید تابلویی در راستای پیشرفت شغل خود سفارش دهید.مثلاً تابلویی که برای یک اسباب بازی فروشی(با در نظر گرفتن رنگ و طرح بچه گانه)ساخته شده است را نمی توانید برای تبلیغ یک بوتیک مردانه استفاده کنید.

کلام پایانی

در این مقاله بهترین نکات،قبل از سفارش یک تابلو را مورد بررسی دادیم.مشاوره با افراد خبره در این عرصه می تواند به شما کمک کند تا تابلویی مدرن و جذاب هماهنگ با شغل و کار خود داشته باشید تا بتوانید اقتصاد خود را پررونق تر کنید..تابلوی تبلیغاتی شما راهی برای کسب درآمد شماست،پس برای تابلوی خود وقت بگذارید و مشتری را شیفته تبلیغ و شغل خود کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز داشته باشید ساخت تابلو نوع تابلو نصب شود شغل خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت روز معلم، آیین بزرگداشت و تجلیل از پروفسور احمدعلی فروغی ابری موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و دیگر مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این مراسم اظهار کرد: حضورم را در این روز بزرگ و تجلیل از بزرگمرد عرصه علم، مغتنم می‌شمارم و این روز را گرامی می‌دارم و باید بگویم نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه به نام دکتر فروغی، کوچک‌ترین تقدیری است که می‌شود از این استاد عزیز داشت.

محمد نورصالحی افزود: دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) که از برکت‌های جمهوری اسلامی در این شهر است، حاصل عمر دکتر فروغی است و اگر اهتمام ایشان نبود این مرکز علمی به این بالندگی نمی‌رسید.

وی تصریح کرد: دکتر فروغی به مانند کسی که خشت خشت این دانشگاه را بنا کرده باشد، به این دانشگاه تعلق خاطر داشت و با دانشجویان مانند پدر برخورد می‌کرد و همواره نگران آنها و پیگیر مشکلات‌شان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: به عنوان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به نشانه تقدیر از مقام علم و عالم و به ویژه دکتر فروغی ابری، وظیفه خود دانستم در بزرگداشت مردی که در تمام عمرش در راه علم قدم برداشت شرکت کنم و قدرشناس زحماتش باشیم.

محمد باقری معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در توصیف پروفسور فروغی اظهار کرد: من هرچه از دکتر فروغی که به عنوان یک پدر در این دانشگاه زحمت کشیدند، بگویم، کم گفته ام و در خاطرم هست که ایشان چه زحماتی در همراهی با همه اقسام و بخش‌های دانشگاه از جمله بسیج دانشجویی داشتند. آن زمان که افتخار خدمت در دوران دانشجویی در بسیج دانشجویی را داشتم و اهتمام این بزرگمرد در خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه باعث شد که این دانشگاه در خاکسپاری شهدا پیشرو باشد.

پس از آن، آیین نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به نام دکتر احمدعلی فروغی اجرا و از تابلوی جدید آن به نام این استاد فرهیخته پرده‌برداری شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در توصیف موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: ایشان در بنای این نهاد علم، زحمات بسیاری کشیدند و آقای دکتر فروغی عزیز و همه همکارانشان که خالصانه این سنگ بنا را گذاشتند، نزد خداوند مأجور و عزیز هستند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی افزود: بر اساس فرمایش الهی، اگر در تاسیس بنایی تقوا نباشد، رشدی حاصل نخواهد شد و یکی از دلایل درخشش این دانشگاه، نیت خالص بانیان آن در احیای علم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برای تصویب دو فوریتی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد واحد اصفهان به نام پروفسور فروغی قدردانی کرد و ادامه داد: خداوند به ما توصیه کرده که شاکر نعمت وجود عالمان باشیم.

طهرانچی، پیام نجفی را خلف صالح پروفسور فروغی خطاب کرد و گفت: این مسئله از افتخارات ما و دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد این افتخار را دارد که ذیل سایه نظام ولایت انجام خدمت کند؛ دانشگاه آزاد برای مردم و از مردم است و بابت حمایت‌های شورای شهر اصفهان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 
  • «مدارا کردن» نخستین سفارش امام صادق(ع) برای شیعیان است
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!