Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   مجید الهی راد گفت :  امسال در مجموع ۲۲۵ میلیارد تومان بودجه اشتغال از (محل تبصره ۱۶) به بانک‌های استان ابلاغ شد که تا کنون ۵۵ درصد این اعتبار جذب شده است.

طی امسال دو هزار و ۲۰۷ طرح اشتغال با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بانک‌های استان ایجاد رسیده است.

 امسال ۶۴۴ طرح اشتغال نیز با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان از محل منابع اختصاصی اشتغال به صندوق امداد ولایت و هم افزایی برای محرومان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

بیش از ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان خراسان شمالی پرداخت شد

کمیته امداد در تلاش است از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به جوانان و متقاضیان اشتغال زمینه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را فراهم آورد که همکاری بانک‌ها در سرعت بخشی در اعطای وام‌های اشتغال این نهاد باعث ایجاد زمینه همکاری کارآفرینان و بکارگیری مددجویان در فعالیت‌های اقتصادی کشور می‌شود.

اکنون بخش وسیعی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به برکت پرداخت تسهیلات اشتغال به توانمندی و خودکفایی اقتصادی رسیده اند.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی اشتغال مدد جویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.
رییس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار کامیون زباله و ضایعات که مدت‌ها در خانه‌ای مسکونی واقع در محله نیروگاه کوچه قدرتی مرکز خراسان شمالی با بوی بد برای همسایه‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اوایل اردیبهشت نیز ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری