Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه سامانه ثمن برای ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن بازگشایی شود.

آنگونه که معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده، مردان مجرد بالای ۲۳ سال می‌توانند از امروز تا ۲ ماه آینده در این طرح نام نویسی کنند.

به گفته محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، ثبت‌نام‌کنندگان مجرد باید هنگام ورود به سایت شرایط ثبت نام را مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام کنند، چراکه متقاضیان پس از پالایش و تأیید باید تعهد محضری دهند که هنگام تحویل واحد متأهل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که متقاضیان مجرد در هنگام تحویل واحد متأهل نشده باشند، واحد مسکونی برای آن‌ها به نرخ روز محاسبه و قیمت زمین از آنها دریافت می‌شود.

گفتنی است پیش از این فقط مردان مجرد بالای ۴۵ سال و زنان مجرد بالای ۳۵ سال امکان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن را داشتند که با تصویب شورای عالی مسکن، مردان مجرد بالای ۲۳ سال هم می‌توانند در سامانه مذکور نام نویسی کنند.

کد خبر 5396224 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن سامانه ثمن محمود محمودزاده نهضت ملی مسکن وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار لایحه بودجه 1401 ترکمنستان سازمان هواپیمایی کشوری نهاده های دامی بانک مرکزی ایران وزارت راه و شهرسازی سقوط هواپیمای اوکراینی صادرات غیرنفتی رستم قاسمی مرکز مدیریت راه های کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی مجرد بالای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن