Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -   سیدیاسر حسن پورمدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت : با توجه به اهمیت رسیدگی به موقع به شکایات حوزه ارتباطی سامانه ۱۹۵ رسیدگی مطلوب به شکایات و پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست‌ها و مطالبات کاربران خدمات ارتباطی را در دستور کار دارد.

این بازه زمانی در مقایسه با سال گذشته به کمتر از نصف کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به گسترش فضای مجازی و کسب و کار‌های اینترنتی در شرایط کرونایی، بیش از ۶۰ درصد شکایات ثبت شده مربوط به سرویس اینترنت بود که به بیشتر شکایات در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده و بقیه در حال پیگیری است.

با افزایش آگاهی و مطالبه گری عمومی و همچنین بهرمندی از سامانه‌های شکایت مردمی، کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در حوزه ارتباطی بهبود یابد.

ازاین تعداد به ۸۲۹ شکایت رسیدگی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزود کاربران برای ثبت شکایت در حوزه خدمات ارتباطی و مخابراتی ثابت و همراه و همچنین خدمات پستی و دفاتر پیشخوان می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایت خود اقدام کنند.

سمنان در شاخص زیرساخت اینترنت رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

۹۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان معادل ۲۹۴ روستای بالای ۲۰ خانوار از تلفن ثابت برخوردار است و سمنان در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه روستایی در رتبه اول کشور قرار دارد.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اطلاعات شکایات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله

به گزارش قدس آنلاین، بازار اجاره مسکن در کشورمان تابع وضعیت عرضه مسکن است. به علت سقوط تولید مسکن در ۸ سال دولت گذشته، دولت سیزدهم برای ساماندهی بازار مسکن با تقاضای بی‌سابقه و انباشته‌شده مواجه بوده است.

با این حال در دو سال گذشته با کلید خوردن طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون ساخت بیش از ۲.۵ میلیون واحد مسکن آغاز شده و حدود ۵۰۰ هزار واحد مسکن هم تحویل داده شده است.

از سوی دیگر، با کنترل انتظارات تورمی با اجرای سیاست‌های انضباطی پولی و مالی و همینطور برخورد با بنگاه‌های املاک متخلف، بخشی از سوداگری در بازار مسکن کنترل شده اما انتظار می‌رود با تصویب قانون مالیات بر سوداگری در مجلس و اجرای آن در سال جاری، وضعیت مسکن بهتر از گذشته شود و دلالی کاهش یابد.

اطلاعات مرکز آمار هم نشان می‌دهد در فروردین امسال تورم ماهانه اجاره‌بهای مسکن به حدود ۱.۶۵ درصد رسیده که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون کمترین رقم است.

همچنین متوسط تورم ماهانه اجاره مسکن در ۸ سال گذشته (۱۳۹۵ – ۱۴۰۲) حدود ۱.۸ درصد بود و کاهش تورم ماهانه اجاره در فروردین امسال به ۱.۶۵ درصد به معنای نزول این شاخص به سطح پایین‌تر از میانگین ۸ سال گذشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»