Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز معصومه هاشمی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: امور سونوگرافی در کلینیک ویژه تخصصی شیروان با حضور سه رادیولوژیست خانم در حال انجام است و روزانه بطور متوسط حدود ۳۰ نفر از این بخش خدمات دریافت می‌کنند.

وی گفت: تا حد امکان با در نظر گرفتن حقوق گیرنده خدمت و با ارائه خدمات درمانی به بانوان از سوی پرسنل خانم، تلاش می کنیم تا خدمات با کیفیت‌تری را با رعایت موازین اخلاقی و شرعی ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان افزود: هم اکنون پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله قلب، اعصاب و روان، جراحی، زنان، داخلی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، گوش و حلق ببنی، ارتوپدی، ارولوژی، اطفال و دندانپزشکی در کلینیک تخصصی شیروان مشغول ارائه خدمات هستند.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز