Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ضمن تشریح میزان تماسها با خط ملی اعتیاد طی ۹ ماه سال جاری بیان کرد: از میان تماس گیرندگان، ۸۳.۲ درصد آنها زن بوده‌اند. 

فاطمه رضوان مدنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح میزان تماس‌های خط ملی اعتیاد طی ۹ ماه سال جاری، اظهار کرد: ۳۵۰ هزار و ۲۶۱ نفر تا پایان آذرماه سال جاری با خط ملی اعتیاد تماس گرفته‌اند و به این ترتیب تا پایان آذر به ۹۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۷ درصد تماس گیرندگان پاسخ داده شده است. 

به گفته وی، از میان این تماس گیرندگان، ۸۳.۲ درصد زن بوده‌اند و مادران و همسران بیشترین تماس‌گیرندگان زن را تشکیل داده‌اند. 

رضوان مدنی در پاسخ به این سوال که تماس گیرندگان بیشتر درخصوص چه مواردی سوال داشتند بیان کرد: از بین مواد اعتیادآور، بیشترین سوال به ترتیب اولویت درباره ماده اعتیادآور گل، شیشه و تریاک بوده است. 

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی این را هم گفت که شایع‌ترین سوالات و درخواستها در ماه گذشته به ترتیب مربوط به درخواست دستگیری معتادی که در منزل باعث آزار و اذیت خانواده می‌شود، ادامه درمان معتادانی که به کرونا مبتلا هستند و درخواست راهنمایی برای انتخاب مرکز درمان اعتیاد بوده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خط ملي اعتياد معتاد متجاهر معتاد سازمان بهزیستی کشور تماس گیرندگان خط ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون