Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش سوزی در اردوگاه روهینگیایی‌ها در بنگلادش باعث تخریب صدها خانه و آوارگی هزاران نفر شده است. خبرگزاری میزان – آتش سوزی در اردوگاه آوارگان روهینگیایی در «بنگلادش» هزاران نفر را بی خانمان کرد.   به گزارش «گاردین»، حدود هزار و ۲۰۰ خانه بر اثر آتش سوزی در اردوگاه آوارگان روهینگیایی ویران شد.   پلیس بنگلادش اعلام کرد در پی آتش سوزی در بخش‌هایی از این اردوگاه، هزار و ۲۰۰ خانه سوخته و بیش از ۵ هزار نفر بی خانمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حدود ۸۵۰ هزار مسلمان روهینگیایی پس از آزار و اذیت آنها در میانمار در سال ۲۰۱۷ توسط دولت و ارتش میانمار، در شبکه‌ای از اردوگاه‌های منطقه مرزی بنگلادش ساکن شدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بازرسان سازمان ملل، اقدام دولت میانمار در قبال مسلمانان را «نسل کُشی» خواند.   یک مقام دولتی بنگلادش در امور پناهجویان اعلام کرد که علت آتش سوزی دو ساعته در اردوگاه آوارگان روهینگیایی هنوز مشخص نیست. بیشتر بخوانید: وضعیت فاجعه بار مسلمانان روهینگیا در کشور‌های همجوار میانمار مسلمانان روهینگیا؛ تبعیض دیده‌ترین اقلیت قومی جهان گزارش فوری از تلفات این حادثه در دسترس نیست.   آوارگان روهینگیایی در ماه مارس گذشته نیز شاهد آتش سوزی بزرگی در اردوگاه محل اسکان خود به عنوان بزرگترین شهرک پناهجویان در جهان بودند که بر اثر آن ۱۵ نفر جان باخته و حدود ۵۰ هزار نفر بی خانمان شدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: میانمار تحولات بین الملل روهینگیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روهینگیایی میانمار تحولات بین الملل روهینگیا آوارگان روهینگیایی آتش سوزی در اردوگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از المیادین، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، عصر امروز (دوشنبه) با تجمع در خیابان کاپلان تل‌آویو علیه نخست وزیر این رژیم شعار سرداده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

کد خبر 6092586

دیگر خبرها

  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ
  • لازارینی: امیدوارم اسرائیل مانع سفر یکشنبه من به غزه نشود
  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز
  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا