Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از زحمات سی ساله مدیران بازنشسته آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک در سالن اجتماعات دبیرستان امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بازنشستگان بیشترین اندوخته و تجربیات را دارا هستند و از این رو باید یار و یاور آموزش و پرورش باشند و  ما هر چه یاد گرفته ایم از این بزرگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود از کلیه عوامل و بانیان برگزاری این مراسم باشکوه قدردانی نمود و افزود: در این گونه مراسمات تجلیل  باید به یک روال و رویه در سطح آموزش و پرورش تبدیل شود زیرا معلمان و مدیران بهترین سالهای عمر خویش را صرف تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی نموده و شایسته بهترین تجلیل ها وتقدیرها می باشند.

 مدیر کل آموزش وپرورش استان در ادامه با اشاره به اینکه بازنشستگان دارای تجربیات گرانبهایی می باشند افزود: شما آبرو و افتخار آموزش و پرورش هستید و این تجارب باید به نسل جدید مدیران انتقال یابد.

 مظفری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: معلمان مرجع فکری جامعه و یکی از منابع مورد وثوق و احترام  آحاد جامعه می باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مهمترین نیاز مدارس ما امروزه ایجاد محیطی آرام و امن توام با احترام می باشد. مدیران مدارس باید با ایجاد روابط انسانی مبتنی بر احترام متقابل، برنامه‌های آموزش و پرورش را راهبری نموده و جو صمیمی در سطح مدرسه ایجاد نمایند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود : مدارس باید حس اعتماد و اطمینان را به اولیا دانش آموزان تسری و منتقل نمایند و به آنان اطمینان دهند که سلامت دانش آموزان اولویت مهم آموزش  و پرورش می باشد.

مظفری در ادامه سخنان خود با اشاره به موفقیت های کسب شده در طی 14 ماه گذشته گفت: با توجه به ارزیابی عملکرد صورت گرفته  از طریق اداره ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش ، رتبه اداره کل آموزش و پرورش استان به رتبه 7 ارتقا یافته است . با همراهی و تلاش مدیران ، والدین  ، دانش آموزان و زحمات معلمان و کلیه همکاران ، آموزش و پرورش استان در تمامی زمینه ها به رشد قابل توجهی رسیده است. دو رتبه تک رقمی در سطح ملی بدست آورده ایم و رتبه کنکور استان از ۲۶ به رتبه  ۱۴ ارتقا پیدا کرده است  ، دو مدال طلا ، دو نقره و یک برنز در المپیاد دانش آموزی کسب نموده ایم . در حوزه توسعه متوازن جزو ۸ استان برتر هستیم  و جز دستگاههای برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی بوده ایم  .

مظفری در پایان بزرگترین و مهمترین ویژگی در اداره کل آموزش و پرورش استان را داشتن آرامش و احترام متقابل بین همکاران دانست و از همه مدیران ومعلمان و دبیران خواست این ویژگی حسنه که سفارش پیامبر اکرم ( ص ) می باشد را سرلوحه کار و زندگی خویش قرار دهند .

الیاس بیگدلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک  در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیر کل و هیئت همراه که علیرغم برنامه فشرده کاری و مشغله فراوان، به احترام بازنشستگان در این برنامه حضور داشتند، از حضور گرم آنان در بین مدیران و بازنشستگان آموزش ابتدایی ناحیه تقدیر و تشکر نمود .

بیگدلی در ادامه از تلاشهای معاونت آموزش ابتدایی ، کارشناسان مقطع و همچنین کارشناسان واحدهای مختلف اداره که در برگزاری این مراسم باشکوه، یاری رسان اداره آموزش و پرورش ناحیه بودند تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود : امروز ما در محضر عزیزانی هستیم که مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت هستند .  ما مدیون تلاش و از خودگذشتگی شما بازنشستگان عزیز هستیم. بازنشستگان عزیز، عمر با ارزش خود را صرف سوختن و ساختن،  صرف تعلیم و تربیت و رشد انسان ها و انسانیت کردند و از این بابت از آنان قدردانی می کنیم .

بیگدلی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امروز در مقابل کسانی که پیامبرگونه زیستند و پیامبر گونه فعالیت کردند و عمر با ارزش خود را در راه رشد و تربیت انسان ها صرف نمودند سر تعظیم فرود می‌آوریم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره  به فرمایش حضرت محمد سلام الله علیها که  " برکت و خیر ماندگار همراه بزرگان است "  افزود:  بازنشستگان ذخیره های علمی ، فرهنگی و تجربی آموزش و پرورش هستند .

الیاس بیگدلی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بازنشستگان درطول  ۳۰ سال خدمت خویش ، نور ،  امید ،  دانایی ، راستی ، مهر و محبت را به زندگی افراد هدیه داده اند و این همان تاباندن نور به  به دل ها و ذهن های انسان‌هاست .

لازم بذکر است در این مراسم از 18 نفر از مدیران بازنشسته دو سال اخیر مدارس دولتی و غیردولتی و اختلالات آموزش و پرورش ناحیه یک تجلیل به عمل آمد.

//انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش تعلیم و تربیت ایران اسلامی جامعه مدرسه دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان والدین رشد کنکور مدال طلا پیامبر اکرم مدیر آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش حضرت محمد ذهن آموزش و پرورش استان ایران اسلامی تعلیم و تربیت جامعه بخش دیگری از سخنان خود کل آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش ناحیه یک آموزش ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین

امام جمعه موقت اسفراین در این مراسم با تبریک مقام‌والای معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم و دانش آموز گفت: اموزش و پرورش دو بال مهم توسعه در بخش تعلیم و تربیت است چرا که اگرتمامی امکانات را داشته باشیم و نتوانیم انسان‌های متعهد و متخصص تربیت کنیم قطع به یقین از غافله توسعه عقب خواهیم ماند.
حجت الاسلام محمد حسین عزیزی افزود: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند مسیر قله‌های رفاه و توسعه اقتصادی را هموار کند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از معلمین نمونه شهرستان تقدیر بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی