Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@15:55:29 GMT

خرید خارجی جدید یا پرداخت بدهی خارجی قدیمی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۰۶۱۵

خرید خارجی جدید یا پرداخت بدهی خارجی قدیمی

صدرنشینی استقلال بهترین اتفاق ممکن برای فرهاد مجیدی به شمار می‌رود تا نشان دهد می‌تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و یکم باشد، اما نکته تأمل برانگیز اینجاست که سرمربی آبی‌ها با وجود حذف استقلال از چرخه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد همچنان دو بازیکن خارجی دیگر در لیست خرید خود قرار دهد تا به واسطه حضور آن‌ها تیم تحت رهبری خود را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی در شرایطی از سیاست‌های نقل و انتقالاتی خود برای پنجره زمستانی رونمایی کرده که تیم وی از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محروم شده و به نظر می‌آید با وجود مهره‌هایی که در حال حاضر در ترکیب استقلال قرار دارند او همچنان می‌تواند به موفقیت‌های خود ادامه دهد و ضرورتی برای خرید دو بازیکن خارجی وجود ندارد.

استقلال با در اختیار داشتن حداقل هفت بازیکن هجومی یکی از بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارد، بازیکنانی که بسیاری از مربیان حاضر در مسابقات آرزوی داشتن یک نفر از آن‌ها را دارند.

این ماجرا در خصوص هافبک‌ها و مدافعان استقلال نیز صادق است، با این حال مجیدی به حضور این نفرات قناعت نکرده و طرح جذب یک بازیکن خارجی و یک بازیکن حاضر در لیگ‌های آسیایی را مطرح کرده تا تعداد خارجی‌های این تیم به عدد ۴ برسد تا آبی‌های پایتخت از نظر حضور بازیکنان خارجی آمار بیشترین بازیکن خارجی را در اختیار داشته باشند.

حال سؤال اینجاست آیا هزینه کرد استقلال برای جذب بازیکن خارجی با شرایط کنونی ضروری است؟ حضور بازیکن جدید خارجی بدون تردید برای آبی‌ها هزینه بر خواهد بود، در حالی که تجربه نشان داده بازیکنان خارجی که وارد لیگ ایران می‌شوند از کیفیت چندان قابل توجهی برخوردار نیستند و سطح کیفی آن‌ها با بازیکنان ایرانی غالباً یکسان است، از این رو این سؤال به وجود می‌آید که آیا خرید بازیکن خارجی با منطق سازگار است یا خیر؟

استقلال در مقطع کنونی می‌تواند با سرمایه‌گذاری خاص روی بازیکنان جوان و مستعد از فرصت به وجود آمده نهایت بهره‌برداری را بکند تا بازیکنان جوان با حضور در کنار با تجربه‌ها بتوانند کسب تجربه کنند و برای حضور در بازی‌های مهم و سرنوشت ساز آماده شوند. از طرفی انصراف از جذب بازیکن خارجی می‌تواند به مدیریت باشگاه کمک کند تا به جای هزینه کرد برای استخدام بازیکن خارجی و پرداخت ارزی به آن‌ها پرونده های شاکیان خارجی را برای همیشه ببندد تا مقدمات برای کسب مجوز حرفه ای فراهم شود.

از آنجا که استقلال امسال تنها در مسابقات داخلی با حریفان خود برای کسب قهرمانی مبارزه می‌کند، نفرات کنونی حاضر در اردوی استقلال قابلیت کسب این موفقیت را دارند؛ درنتیجه خرید بازیکن خارجی نوعی حیف و میل کردن منابع مالی باشگاه استقلال است، اگر قرار بود استقلال در آسیا حضور پیدا کند، خرید بازیکن جدید خارجی قدری منطقی به نظر می‌آمد اما با شرایط جدید این حرکت نه تنها منطقی نیست، بلکه یک خطای مدیریتی و فنی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

به نقل از ورزش سه او در ابتدا درباره این بدهی گفت: مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899490

دیگر خبرها

  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!