Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، هزینه‌ آموزش عالی انگلیس به عنوان سهمی از تولید ناخالص داخلی است که ۱.۴ درصد آن از منابع خصوصی و ۰.۶ درصد از منابع دولتی تامین می‌شود.

۷۰ درصد از کل درآمد آموزش عالی انگلستان،در سال ۲۰۱۹ از صادرات مرتبط با آموزش و آموزش فراملی به دست آمده است. انگلستان حدود 63 درصد یعنی 15.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیارد پوند از دانشجویان بین‌المللی (اروپا و غیراتحادیه اروپا) به صورت شهریه و مخارج زندگی در دانشگاه‌های این کشور، درآمدزایی دارد. 

ارزیابی‌های نشان می‌دهد که تعداد دانشجویان بین‌المللی در انگلستان 600 هزار نفر در سال افزایش خواهد داشت و ارزش دانشجویان بین‌المللی ۲۸.۸ میلیارد پوند برای اقتصاد انگلستان برآورد می‌شود. آمارها نشان می‌دهد سهم درآمدهای شهریه‌ای از حدود ۲۸ درصد در سال ۲۰۰۸ به بیش از ۵۱ درصد در سال ۲۰۱۹ رسیده است.

جدول زیر درآمد حاصل از شهریه به عنوان سهمی از کل درآمد موسسات آموزش عالی در انگلیس از ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد که هر سال افزایش یافته است و آخرین گزارش‌ها نشان‌دهنده افزایش بیش از 20 درصدی این سهم است.

 

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1125137 برچسب‌ها شهریه دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهریه دانشجویی آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت

به گزارش قدس آنلاین، حامد نجفی علمدارلو افزود: همزمان با مدیریت مصرف و کاهش واردات، برنامه‌ریزی صورت گرفته منجر به بهبود تجاری این بخش به میزان بیش از ۲ میلیارد دلار شده است.

قائم‌مقام معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: بر اساس آمار گمرک، صادرات محصولات کشاورزی در سال گذشته ۶.۲ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱، یک میلیارد دلار افزایش را نشان می‌دهد.

نجفی گفت: همچنین میزان واردات در بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، یک میلیارد دلار کاهش و در مجموع تراز تجاری ۲ میلیارد دلار بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه کارشناسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مراقبت از شرایط فوق و تداوم آن نیازمند افزایش تولید است، افزود: تامین مالی، ریالی، ارزی و به‌هنگامِ زنجیره تامین محصولات کشاورزی، راهکار اساسی رشد تولید است.

قائم‌مقام معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ارزش افزوده بخش کشاورزی با صادرات آن رابطه دوطرفه دارد و تجارب موفق نشان داده است، اختصاص ارز به نهاده‌های تولیدی بخش کشاورزی، اگر به لحاظ زمانی در اولویت تامین و تخصیص قرار گیرد، منجر به کاهش واردات محصول نهایی و افزایش صادرات می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود