Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور خرمشکوه صبح امروز اظهار داشت: این کشتی حامل 71 هزار و 500 تن گندم به‌عنوان بزرگترین کشتی، دارای 230 متر طول و پنج انبار است که بلافاصله بعد از پهلودهی عملیات تخلیه گندم از این شناور آغاز شد.

وی با اشاره به میزان واردات گندم از ابتدای سال جاری تا نیمه دی‌ماه گفت: در مدت یادشده یک میلیون و 335 هزار و 40 تن گندم از طریق 20 فروند کشتی وارد بندر شهید رجایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بندری و منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی افزود: این میزان واردات گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 57 درصدی برخوردار بوده است.

به گفته خرمشکوه، در حال حاضر از چهار فروند کشتی کالای اساسی در لنگرگاه بندرعباس در حال انجام فرآیند اسنادی هستند یک کشتی حامل محموله گندم می‌باشد که هفته آینده در اسکله‌های بندر شهید رجایی پهلودهی می‌شود.

بندر شهید رجایی دومین مبدا ورود کالای اساسی بعد از بندر امام خمینی (ره) است که از ابتدای سال تاکنون انواع کالاهای اساسی شامل گندم، شکرخام، روغن نباتی، سویا، ذرت و نهاده‌‌های دامی و کشاورزی بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد این بندر شده و به‌وسیله حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به استان‌های مختلف کشور منتقل شده است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد