Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:28:54 GMT

توقیف خودروی حامل سلاح غیرمجاز در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۲۰۷۸

توقیف خودروی حامل سلاح غیرمجاز در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه خودروی سواری، حامل مقادیری سلاح و مهمات در محور شیراز- زرقان و دستگیری یک متهم به قاچاق اسلحه خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۲۰ دی در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح‌ و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی از اعضای باند قاچاقچیان با یک سواری ولکس تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و قصد انتقال آن را به شیراز دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور زرقان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو متعلق به قاچاقچی را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۷قبضه سلاح شکاری و ۸ قبضه کلت کمری و ۱۶ خشاب مربوطه (در مجموع ۲۵ قبضه) که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فارس کشف سلاح شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: محموله بزرگ میوه‌های قاچاق کشف شده در کاشان شامل ۲۲۶ کارتن آووکادو، انبه ۱۳۲ کارتن، گلابی ۳۰ کارتن، انگور ۷۹ کارتن، دراگون ۳۸ کارتن، منگوستین ۹۰ کارتن، سیب سبز ۴ کارتن و ۲۰ کارتن رامبوتان است.
رحمت‌الله ابوذری افزود: میوه‌های قاچاق کشف شده برای ارزش‌گذاری به کارشناسان اتحادیه میوه و تره‌بار تحویل داده شد و متهم پرونده دوبرابر ارزش میوه‌ها که ۳۰ میلیارد ریال است جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد