Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نوروزی روز دوشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: ۲۱۲ نفر  به دلیل حوادث رانندگی در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال جان باختند.

وی ادامه داد: سال گذشته در بازه زمانی فروردین تا آذر  ۱۷۷ کشته به دلیل حوادث رانندگی در استان سمنان ثبت شده بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بیان کرد: از مجموع جان باختگان حوادث رانندگی  این استان از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه،  ۱۶۵ نفر مرد و ۴۷ نفر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تصریح کرد: بیشترین حوادث رانندگی منجر به فوت در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال مربوط به حوادث جاده‌ای با فراوانی ۱۷۷ مورد بود.

وی یادآور شد: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال ۲۵ مورد تصادف منجر به فوت در مسیرهای درون شهری و ۱۰ مورد در جاده‌های روستایی استان سمنان رخ داد.

نوروزی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۷۱۷ مصدوم به دلیل حوادث رانندگی از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۹ نفر مرد و یکهزار و ۲۰۸ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: شمار مصدومان حوادث رانندگی در استان طی سه فصل سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۹، افزایش ۱۲ درصدی داشت.

به گزارش ایرنا، واژگونی در تصادفات استان سمنان سهم ۵۶ درصدی دارد که از میانگین کشوری بالاتر است.

برچسب‌ها سمنان تصادف شهری مرگ ناگهانی تصادفات جاده ای سازمان پزشکی قانونی کشور مرگ و میر علت تصادف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان تصادف شهری مرگ ناگهانی سمنان تصادف شهری مرگ ناگهانی تصادفات جاده ای سازمان پزشکی قانونی کشور مرگ و میر علت تصادف رانندگی در استان استان سمنان حوادث رانندگی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی
  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید