Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی روز دوشنبه در نشست هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی این استان در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: زنان توانمند و شایسته استان می توانند در اداره هر چه بهتر امور مختلف جامعه نقش بسزایی ایفا کرده و اثرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یادواره سه زن شهیده کهگیلویه و بویراحمد در هفته بزرگداشت مقام زن امسال به نحو مطلوب در این استان برگزار شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تندیس و اِلِمان این سه زن شهیده نیز به زودی از سوی شهرداری های استان نصب شود. 

هاشمی عنوان کرد: تکریم زنان کهگیلویه و بویراحمد باید در طول سال و به طور مستمر بوده نه اینکه تنها مربوط به هفته بزرگداشت مقام زن باشد.  

وی ابراز داشت: نقش زنان در خانواده و جامعه حیاتی و محوری بوده و دین مبین اسلام نیز برای آنان ارزش و اهمیت چشمگیری قائل است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان باید بیش از پیش قدردان جایگاه والای خود باشند. 

هاشمی اظهار داشت: زنان سنگ زیربنای خانواده ها بوده و تربیت صحیح فرزندان از سوی آنها نیز منجر به سلامت هر چه بیشتر جامعه می شود. 

وی با اشاره به مقام و منزلت والای حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: آن حضرت بهترین الگو، اسوه و سرمشق برای زنان و دختران است. 

هاشمی بیان کرد: زنان و دختران برای ایفای مطلوبتر نقش مادری و همسری باید بیش از پیش از حضرت صدیقه طاهره (س) الگو بگیرند. 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سوم بهمن ماه امسال مصادف با ۲۰ جمادی الثانی سالروز  ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت است. 

نادیا صداقت نیا اظهار داشت: هفته بزرگداشت مقام زن فرصتی مناسب برای تبیین و شناساندن هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی و فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از نقش ارزنده زنان در خانواده و جامعه است. 

وی افزود: مسائل و مشکلات متعدد حوزه زنان کهگیلویه و بویراحمد باید به نحو مطلوب شناسایی و برای رفع آنها نیز اقدام شود. 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون تلاش هایی ارزنده در کشور و این استان برای رفع  مسائل و مشکلات حوزه زنان و ارتقای جایگاه آنان انجام شده است. 

صداقت نیا عنوان کرد: بدلیل گستردگی مسائل و مشکلات حوزه زنان با وجود تمامی این تلاش ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تا رسیدن به وضعیت مطلوب و بهینه فاصله زیادی وجود دارد. 

وی ابراز داشت: تعدادی آیین نامه، بخشنامه و دستورالعمل برای تسهیل امور زنان تاکنون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تصویب، پیگیری و اجرا شده که برخی از مهمترین آنها شامل ارتقای جایگاه مدیریتی زنان شاغل، اعطای تسهیلات اشتغالزایی و ساخت پارک های بانوان،  خوابگاه های دانشجویی دخترانه و بازارچه های صنایع دستی است. 

صداقت نیا گفت: انتظار می رود که مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد همکاری و مشارکت لازم را انجام دهند تا گام هایی مؤثرتر برای رفع مسائل و مشکلات حوزه زنان این استان برداشته شود. 

وی اظهار داشت: برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن امسال به طور باشکوه در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود و دستگاه های اجرایی استان نیز برنامه های شاخص خود در این زمینه را به طور مکتوب به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اعلام کنند. 

صداقت نیا افزود: مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری جشن، نشست استاندار با زنان شاغل در استانداری، بازدید از زندان زنان، دیدار مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی با با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، بازدید از مراکز تولیدی و کارآفرینی زنان، سرکشی از مادران شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب است. 

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد ولادت حضرت فاطمه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد ولادت حضرت فاطمه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد ولادت حضرت فاطمه یاسوج امور بانوان و خانواده هفته بزرگداشت مقام زن کهگیلویه و بویراحمد مسائل و مشکلات حضرت فاطمه صداقت نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند