Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سعیدی با اشاره به اینکه بیمه سلامت یکی از بیمه‌های بزرگ و با پوشش بالغ بر ۴۲ میلیون نفر است گفت: سازمان بیمه سلامت از صندوق‌های مختلفی بیمه‌ای تشکیل شده که افراد بسیاری از جمله نیازمندان را تحت پوشش قرار داده است، همچنین یکی از افتخارات تمدن بشری تشکیل بیمه‌ها بوده که می‌تواند از افزایش آسیب افراد در شرایط خاص جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه هیأت مدیره نقش سیاستگذاری، برنامه ریزی و تعیین اهداف استراتژیک بلند مدت را ایفا می‌کند، افزود: باید نقشه راه مناسب را تنظیم و هدف گذاری کرد، به طوری که باید با منابع محدود نقشه راه را به نوعی تنظیم کرد که بتوان به نیازهای نامحدود حوزه سلامت پاسخ حداکثری داد، بنابر این باید اولویت‌ها به درستی تعیین شده و نظارت و برنامه ریزی دقیق بر اجرای برنامه‌ها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: پرونده الکترونیک سلامت یکی از برنامه‌هایی است که در نظام‌های سلامت پیشرفته دنیا اجرا شده است، این روش می‌تواند به جلوگیری از هدر رفت منابع کمک کند؛ طبیعتاً یکی از اولویت‌های ما پرونده الکترونیک سلامت و پزشک خانواده است، که باید در این خصوص نظارت‌ها افزایش پیدا کرده و از تیم فنی قوی و مشوق‌های لازم استفاده کرد؛ البته هنوز مشکلاتی در این حوزه وجود دارد و تنها پزشک خانواده روستایی به صورت ناقص در شهرهای کوچک اجرایی شده است.

رئیس هیأت مدیره سازمان بیمه سلامت گفت: یکی از متولیان نظام ارجاع بیمه‌ها هستند که باید در دریافت خدمات سلسله مراتبی و پلکانی حرکت کرد؛ همچنین کنترل تقاضای القایی یکی از برنامه‌های بیمه‌های سلامت است که باید در این زمینه فعالیت کنند.

سعیدی اظهار داشت: تجمیع صندوق‌ها نیز معضل مزمنی است که باید در این خصوص تصمیم گیران تأثیرگذار در کشور ورود کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

کد خبر 5396568 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا سعیدی سازمان بیمه سلامت پزشک خانواده ویروس کرونا واکسن کرونا کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی سویه اومیکرون کرونا واکسیناسیون بارداری شیوع کرونا کارت واکسن سازمان بیمه سلامت تغذیه آلودگی هوا بیمه سلامت بیمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد